• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

گزارش تصویری برگزاری یادواره شهدای دانش آموز نهاوند

  • کد خبر : 170684
  • 26 آبان 1401 - 9:11
گزارش تصویری برگزاری یادواره شهدای دانش آموز نهاوند

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نهاوند با حضور دانش آموزان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.به گزارش عصر همدان، با حضور دانش آموزان و مسئولین شهرستان و جمعی از خانواده معظم شهدا یادواره شهدای دانش آموز در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد.ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این آئین گفت؛ شهرستان نهاوند در جریان پیروزی […]

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نهاوند با حضور دانش آموزان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، با حضور دانش آموزان و مسئولین شهرستان و جمعی از خانواده معظم شهدا یادواره شهدای دانش آموز در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این آئین گفت؛ شهرستان نهاوند در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و بمباران سال جنگ تحمیلی ۱۲۸ دانش اموز و فرهنگی شهید تقدیم جاودانگی این خاک کرده است.

وی اظهار داشت: به برکت خون شهدا و نظام اسلامی الگوهای دانش اموز بسیاری همچون شهید فهمیده داریم و باید مورد توجه قرار دهیم.

فرماندار نهاوند افزود: هدف دشمن دور کردن دانش اموزان از علم و تحصیلی است که منجر به توسعه و پیشرفت کشور می شود.

احمدوند گفت: مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان از ضرورت و نیاز به تربیت و پرورش دانش اموزان بصیر و آگاه تاکید داشته اند که باید به این نکته مهم توجه ویژه داشته باشیم.

وی بیان داشت: امید داریم نسل آینده که پرورش یافته مکتب ایثار و شهادت است و این کشور به آن ها سپرده می شود، نسلی تربیت یافته به بهترین نحو و روش باشد و حافظ پرچم این نظام باشند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170684
  • دیدگاه‌ها برای گزارش تصویری برگزاری یادواره شهدای دانش آموز نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.