• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
صدای وزنه‌ها در همدان طنین‌انداز می‌شود؛

شانس همدانی‌ها برای تصاحب مدال در خانه

  • کد خبر : 215037
  • 06 اردیبهشت 1403 - 10:14
شانس همدانی‌ها برای تصاحب مدال در خانه
نائب رئیس هیأت وزنه‌برداری همدان نیز گفت: دختران این استان شانس بالایی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی کشور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از روابط عمومی هیات ورزنه‌برداری؛ بهار یادگاری افزود: انتخاب نفرات تیم وزنه برداری دختران و پسران توسط شورای فنی اقدام به حق و عادلانه بود هر چند طبیعی است برخی خارج از شورا به این انتخاب اعتراض داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه هدف ما حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی کشور است، بیان کرد: حضور در این رویداد مهم انتخابی تیم ملی محک جدی برای وزنه برداران است و با وجود بضاعت هیأت استان اقدام به میزبانی مسابقات گرفته شد تا وزنه برداران این استان از این فرصت طلایی برای اثبات توانمندی خود بهره مند شوند.

یادگاری اضافه کرد: این مسابقات باتوجه به حضور قهرمانان ارزنده ملی از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود و امیدوارم وزنه برداران استان همدان قدر این میزبانی را بدانند.

نایب رئیس هیأت وزنه برداری همدان خاطرنشان کرد: ما استعدادهای خوبی در وزنه برداری داریم که خوشحالم پس از سال‌ها این فرصت مهیا شد تا میزبان مسابقات کشوری باشیم و بتوانیم با ایجاد شرایط بهتر برای وزنه برداران استان، به آنها جهت رسیدن روی سکوهای قهرمانی کمک کنیم.

پیکارهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و پسران کشور در ۲ بخش دختران و پسران از پانزدهم اردیبهشت ماه جاری به مدت هشت روز به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

نفرات برتر این مسابقات ضمن حضور در اردوی تیم ملی، قرار است امسال به مسابقات جهانی اسپانیا و بحرین اعزام شوند.

 

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215037
  • دیدگاه‌ها برای شانس همدانی‌ها برای تصاحب مدال در خانه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.