• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خبر داد:

۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی

  • کد خبر : 215427
  • 13 اردیبهشت 1403 - 20:43
۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی
نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان همدان با اشاره به صنعت تحول گفت: امسال برای معلمان و دانش آموزان برنامه‌ریزی کردیم و ۳۶ هزار میلیارد تومان برای کارهای فرهنگی قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، حمید‌رضا حاجی‌بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم که در سالن ابن‌سینا برگزار شد، با تبریک هفته معلم به همه معلمین فرهیخته گفت: اگر قرار است در کشور اتفاق مبارکی بیفتد، هیچ راهی جز از طریق آموزش و پرورش نیست.
وی با بیان اینکه رمز موفقیت یک کشور در آموزش و پرورش آن کشور است، افزود: پیشرفت هر کشور به پیشرفت آموزش و پرورش است.
حاجی بابایی تاکید کرد: میزان قد کشور به اندازه قد آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه با سخنرانی نمی‌شود دانش آموز را تربیت و ارشاد کرد، ادامه داد: امروز دانش‌آموزان باید به نظام جمهوری اسلامی و خانواده خودش اعتقاد داشته باشد.
نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان همدان گفت: نکته کلیدی وجود دارد و آن این است که امروز قله تعداد دانش آموزان را داریم، هیچ وقت جمهوری اسلامی تا کنون ۱۷‌میلیون دانش آموز نداشته است.

حاجی بابایی با اشاره به سخنان رهبری گفت:هیچ وزارت خانه‌ای مثل آموزش‌و‌پرورش تاثیر گذار نیست و اهمیت به ۱۷‌میلیون دانش آموز باعث آبادی مملکت است.
وی با گلایه از بعضی مدیران که فرزندان را پنجشنبه به مدرسه می کشانند تاکید کرد: این روش تربیتی نیست.
نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه تضمین آینده کشور به دست فرهنگیان است، افزود: دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده آموزش و پرورش است.
حاجی‌ بابایی با بیان اینکه ایران وکارخانجات را باید به دانش‌آموزان به همراه معلمان نشان دهیم، گفت: برای هر استانی ۱۵۰‌میلیارد تومن سهمیه در نظر گرفته شده است‌.

وی اذعان داشت: امسال ۱۷‌هزار میلیارد سهم مدرسه‌سازی می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش که سندی ماندگار و مورد تایید رهبر است گفت: طبق این سند، مدرسه باید حیات طیبه شود، در این سند ۱۳۱ راهکار ارائه شده است.

حاجی‌بابایی گفت: امسال جهاد پیشرفت، سالی که چشم دانش آموزان به کشور باز‌تر می‌شود است.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215427
  • دیدگاه‌ها برای ۳۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های فرهنگی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.