• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس:

سپاه دژ محکمی در برابر توطئه دشمنان

  • کد خبر : 214830
  • 03 اردیبهشت 1403 - 8:16
سپاه دژ محکمی در برابر توطئه دشمنان
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، امام(ره) بنای سپاه را پی‌ریزی کرد و مردم هم این نهاد مقدس را چون از خودشان بود دوست داشتند، گفت: دشمنان هرکاری را برای نابودی این انقلاب کردند، اما سپاه و ارتش،دژ محکمی در برابر توطئه دشمنان ایستاده‌اند.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان» گفت: باتوجه به اینکه در جهان بعد از هر انقلابی استعمارگران در پی گمراه کردن انقلاب بوده که دوباره خودشان حاکم شوند، امام انقلاب خیلی مدبرانه این مسئله را مدیریت کرده و از بین خود انقلاب و نیروهای مردمی، تشکیلاتی را به‌نام سپاه پاسداران ایجاد کردند.

وی افزود: وظیفه سپاه پاسداران، پاسداری از انقلاب بود، حفظ انقلاب و نیروهای انقلاب این نهالی که کاشته شد کم کم جان گرفت و قدرتمند شده، نیروهای پاکی چون سردار همدانی‌ها و نیروهایی پاک و خالص بودند.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، امام(ره) این بنا را گذاشتند و مردم هم این نهاد مقدس را چون از خودشان بود دوست داشتند، عنوان کرد: استعمار انگلیس و آمریکا هرکاری را برای نابودی این انقلاب کردند، اما سپاه پاسداران و ارتش، همواره مانند دژ محکمی در برابر توطئه دشمنان ایستاده‌ و آن را خنثی کرده‌اند.

خجسته تصریح کرد: قدرت سپاه امروزه آنچنان زیاد شده که دنیا شاهد درخشیدن آن در سطح منطقه است، سپاه پاسداران می‌تواند به همراه نیروهای انقلابی هر توطئه بر علیه انقلاب و مردم را با قدرت منحل کند.

وی با اشاره به جوانه‌های مقاومت در منطقه که از نهال تنومند سپاه زده شد، اضافه کرد: سپاه پاسداران، نهال حزب‌الله را در سال ۶۰، در لبنان برای حفاظت از جهان اسلام بنا نهاد، امروز سپاه پاسداران، در دنیا بعنوان ابر قدرت شناخته شده و رژیم منحوس صهیونیستی در برابر آن متاصل مانده است.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سپاه جوانه‌هایی بنام‌های حماس، حزب‌الله، حشدالشعبی و .. زده شد، خاطرنشان کرد: بنابر فرمایشات امام (ره)، مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود انقلاب نبود، ثبات خاورمیانه نتیجه راهبرد مقتدرانه سپاه است.

خجسته با تاکید بر اینکه بعد از حماسه کربلا، ماجرای غزه بزرگترین حماسه، از ابتدای بشریت تا به امروز است، عنوان کرد: صبر و مقاومت مادران و کودکان غزه عاملی برای انتشار اسلام در دنیا شده و مردم دنیا نسبت به مقاومت غزه عشق می‌ورزند.

وی ادامه داد: بعد از وحشیگری این رژیم جعلی در کنسولگری ایران، در سوریه سپاه پاسداران با موشک‌های معمولی خود هیمنه دشمن را شکست.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: این عملیات غرور آفرین دل مردم ما را شاد کرده و درس عبرتی به صهیونیست‌ها داد که دیگر جرات چنین کاری را نداشته باشند، در منطقه کار سپاه بی‌سابقه بوده و برای بار دوم هیمنه و کمر این رژیم منحوس برای همیشه شکست.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214830
  • دیدگاه‌ها برای سپاه دژ محکمی در برابر توطئه دشمنان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.