• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
امام جمعه اسدآباد تاکید کرد:

تربیت جامعه‌ تراز انقلاب با حفظ منزلت معلم

  • کد خبر : 215389
  • 13 اردیبهشت 1403 - 8:26
تربیت جامعه‌ تراز انقلاب با حفظ منزلت معلم
امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: تعلیم و تربیت در تراز اندیشه‌های بلند انقلاب اسلامی زمانی به نقطه مطلوب می‌رسد که منزلت معلمان به عنوان عناصری مؤثر در جامعه در جایگاه والای خود قرار گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، با اشاره به نامگذاری روز شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری با عنوان روز بزرگداشت مقام معلم، گفت: شهید مطهری متفکر اندیشمندی بود که مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

وی ساختن آینده کشور و افتخارآفرینی در عرصه‌های گوناگون را با تلاش و زحمت شبانه‌روزی مجموعه‌های آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه علمیه دانست و افزود: این نهادهای تربیتی با خستگی‌ناپذیری و خالصانه درصدد آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم و شکوفایی استعداد‌های آنان و نیز اعتلای علمی، اخلاقی و فرهنگی جامعه تلاش می‌کنند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد تربیت نسل معتقد به آرمان‌های اسلامی را در کنار تعلیم و تربیت خواند و گفت: این رسالتی است که امروز بر عهده معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه است تا بدین وسیله جوانان و نوجوانان به قله‌های کمال و معنویت نایل شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه تعلیم و تربیت در تراز اندیشه‌های بلند انقلاب اسلامی زمانی به نقطه مطلوب می‌رسد که منزلت معلمان به عنوان عناصری مؤثر در جامعه در جایگاه والای خود قرار گیرد، خاطرنشان کرد: به طوری که آحاد جامعه قدردان این قشر عظیم باشند و مسئولان کشوری و استانی در تأمین رفاه مناسب و معیشت آنان اقدامات رضایت بخشی به عمل آورند.

وی با پاسداشت روز معلم و تبریک به جامعه فرهنگی کشور به ویژه معلمان، فرهیختگان و اساتید شهرستان اسدآباد از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و ارزشمند آنان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان قدردانی کرد و گفت: امید است با تلاش‌های سازنده و خستگی‌ناپذیر این جامعه فرهنگی، شاهد رشد و ارتقاء بیش از پیش جایگاه شهرستان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی باشیم.

انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215389
  • دیدگاه‌ها برای تربیت جامعه‌ تراز انقلاب با حفظ منزلت معلم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.