• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
به مناسبت هفته سلامت برگزارشد؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی

  • کد خبر : 215046
  • 06 اردیبهشت 1403 - 11:04
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت به همت معاونت بهداری سپاه انصار الحسین(ع) صبح امروز برگزار شد.

محمدعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با تبریک به مناسبت پیروزی اخیر رزمندگان اسلام در وعده صادق بخصوص برادران سپاه که درواقع عظمت سپاهیان اسلام را در برابر دیده جهانیان به نمایش گذاشت، گفت: زوال رژیم صهیونیستی ورژیم کودک کش وعده‌ای صادق است و ظلم ظالم بی پاسخ نمی‌ماند.

مسئول معاونت سلامت ودفاع زیستی سپاه انصارالحسین (ع) ادامه داد: وقتی کودکان مظلوم، قتل عام دسته جمعی می‌شوند، وقتی زنان بستری شده در بخش‌های بیمارستانی به بدترین شیوه دربیمارستان‌های غزه مورد جسارت قرار گرفته و به شهادت می‌رسند این جنایات گرچه مجامع بین‌المللی مربوطه درقبال آن سکوت می‌کنند اما این وعده صادق خداست که ظلم ظالم بی پاسخ نمی‌ماند.

زارعی افزود: به مناسب سالروز تشکیل سپاه و به مناسبت هفته سلامت برنامه‌ای برای سپاهیان انصارالحسین(ع) استان همدان و خانواده‌های آن‌ها در اردوگاه ابوذر تدارک دیده شد.
وی ابراز کرد: دراین برنامه شاد و مفرح، برنامه‌های گوناگونی گرچه محدود، جهت قدردانی ازگوشه‌ای از زحمات مخلصانه پاسداران وخانواده‌های ایشان تدارک دیده شد.

مسئول سلامت روان معاونت سلامت سپاه انصارالحسین (ع) نیز در این برنامه با تبریک هفته سلامت، گفت: برنامه‌های دیگری نیز جهت گرامیداشت این هفته و روز روانشناس با همکاری سازمان روانشناسی استان در پیش داریم.

حسین درخشنده پیشاپیش روز روانشناس را به روانشناسان استان وکشور تبریک گفتند ویاد آور شدند که رژیم صهیونیستی سلامت روان دنیا را به مخاطره انداخته که باید پاسخگوی اذهام عمومی درجهان باشد.

وی ادامه داد: اینکه هرروز مردمان دنیا شعارمرگ براسرائیل سر می‌دهند نشان از زوال رژیم کودک کش وشکسته شدن هیمنه این رژیم در اذهان جهانیان دارد.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215046
  • دیدگاه‌ها برای همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.