• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
رئیس بنیاد مسکن نهاوند خبر داد:

واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی

  • کد خبر : 215033
  • 06 اردیبهشت 1403 - 8:02
واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی
رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرک امیر ‌کبیر نهاوند برگزار شد.

علی جلالوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: دومین مرحله تعیین وضعیت بیش از ۲۰۰ نفر گروه ساخت باقی مانده مسکن ملی نهاوند برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این مراسم که در سالن اداره ارشاد اسلامی با حضور متقاضیان برگزار شد هر گروه دو نفره شماره قطعه تفکیکی خود را دریافت کردند.

جلالوند افزود: دریافت کنندگان زمین در این مرحله با امضای قرارداد واگذاری و دریافت نقشه و پروانه ساخت می‌توانند عملیات اجرایی ساخت را شروع کنند.

وی بیان کرد: در مرحله قبلی واگذاری نیز ۳۱۴ قطعه به ۵۵۲ نفر در غالب گروه‌های یک نفره (تحت حمایتی) دو نفره و سه نفره واگذار شده است.

مدیر بنیاد مسکن نهاوند گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته هزینه خدمات فنی و پروانه ساخت برای این متقاضیان نصف محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: تسهیلات بانکی به هر نفر ۵۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله تعلق می‌گیرد و برای سرعت بخشیدن به‌ کار و سهولت خدمات بنیاد مسکن به ازای هر ۱۰۰ نفر یک نفر تسهیل‌گر آشنا به امور فنی و اداری به صورت رایگان به کار گرفته‌ می‌شود تا کلیه خدمات را تا مرحله معرفی به بانک انجام دهد.

جلالوند افزود: متقاضیان باید توجه داشته باشند که این زمین‌ها به صورت اجاره ۹۹ ساله می‌باشد و مردم حق فروش یا واگذاری آن را به فرد دیگری ندارند.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند در بخش دیگری از سخنانش ازآغاز اعطای تسهیلات ارزان قیمت با سود ۵ درصد و پرداخت ۲۰ ساله در روستاها و همچنین شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد.

وی گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به اداره بنیاد مسکن مراجعه نمایند و این تسهیلات به دو صورت پرداخت می شود.

جلالوند در پایان گفت: نخست افرادی که تاکنون تسهیلاتی دریافت نکرده اند و دیگر متقاضیانی که تسهیلات ۱۰۰ یا ۲۰۰ میلیون تومانی را فروش اقساطی نکرده باشند، این تسهیلات را می توانند به شکل متمم تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان افزایشی دریافت کنند.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215033
  • دیدگاه‌ها برای واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.