• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1
رئیس حوزه قضایی بخش خزل خبر داد:

برخورد قانونی با به‌کارگیرندگان اتباع غیرمجاز

  • کد خبر : 215291
  • 11 اردیبهشت 1403 - 9:05
برخورد قانونی با به‌کارگیرندگان اتباع غیرمجاز
رئیس حوزه قضایی بخش خزل نهاوند گفت: با به‌کارگیرندگان اتباع بیگانه در بخش خزل و شهر فیروزان نهاوند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «عصر همدان» عرفان رضایی در جلسه ساماندهی اتباع بیگانه گفت: با توجه به حضور اتباع غیرمجاز در مزارع کشاورزی شهر فیروزان و بخش خزل ضرورت دارد این موضوع ساماندهی شود.

وی اظهار داشت: وظیفه جمع‌آوری اتباع غیرمجاز بر عهده نیروی انتظامی است و با توجه به ممنوعیت حضور اتباع غیرمجاز، نیروی انتظامی باید در این حوزه سریع وارد عمل شود.

رضایی تصریح کرد: از مجموعه سپاه و بسیج نیز انتظار می‌رود دراین‌باره با عوامل انتظامی همکاری اطلاعاتی داشته باشد.

رئیس حوزه قضایی بخش خزل افزود: با به‌کارگیرندگان اتباع بیگانه متخلف برخورد می‌شود و با توجه به شرایط حتی پلمپ صنف یا واحد کاری در انتظار این کارفرمایان است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از بازدید به همراه مسئولان مربوطه از واحدهای تولیدی بخش خزل خبر داد و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از واحدهای تولیدی و نظارت میدانی در معیت رئیس صنعت و معدن شهرستان نهاوند از دو واحد تولیدی در بخش بازدید انجام شد.

رضایی افزود: در این بازدیدها از کارخانه‌های تولید مواد شوینده و بزرگ‌ترین کارخانه روغن‌کشی غرب کشور (نگین) نهاوند با تولید فعلی ۱۰۰ تُن روغن خوراکی در روز و ظرفیت تولید ۶۰۰ تُن روغن باهدف رفع موانع تولید و حمایت از تولیدکنندگان و نظارت میدانی بازدید شد.

وی بیان کرد: در این بازدیدها که سه ساعت به طول انجامید از نزدیک با تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات گفتگو و با توجه به حضور دستگاه‌های نظارتی در این بازدیدها مواد اولیه و عرضه مواد تولیدی به بازار موردبررسی قرار گرفت و همچنین در مورد مباحث اقتصادی مؤثر در تولید صحبت و ضمن شنیدن دغدغه تولیدکنندگان دستورات لازم برای حل مشکلات و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صادر شد.

رئیس حوزه قضایی بخش خزل در پایان گفت: یک از اهداف در این بازدیدها بررسی رعایت موازین سلامت محیط کار که سلامت جامعه و مصرف‌کنندگان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد است.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215291
  • دیدگاه‌ها برای برخورد قانونی با به‌کارگیرندگان اتباع غیرمجاز بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.