• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون وزنه‌برداری کشور تاکید کرد:

الزام حضور همه وزنه‌برداران در قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور

  • کد خبر : 215040
  • 06 اردیبهشت 1403 - 16:04
الزام حضور همه وزنه‌برداران در قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور
مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: تمامی وزنه برداران رده سنی نوجوانان و جوانان اعم از ملی پوشان، عنوان داران و سایرین ملزم به حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به نقل از روابط عمومی هیات وزنه‌برداری؛ محسن جلیلی در بازدید از امکانات وزنه برداری همدان برای میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان و پسران دختر و پسر کشور اظهار کرد: این تصمیم برای نخستین بار از سوی فدراسیون اتخاذ شده و همه باید از آن تبعیت کنند.

وی بیان کرد: هیچ گونه بهانه ای مبنی بر غیبت در این رویداد انتخابی تیم ملی قابل پذیرش نیست و کادر فنی تیم های ملی از نزدیک نظاره گر عملکرد وزنه برداران خواهند بود.

جلیلی با اشاره به اینکه امسال حضور در مسابقات جهانی و آسیایی پیش روی وزنه برداران نوجوان و جوان است، ادامه داد: باتوجه به الزام در حضور همه وزنه برداران در مسابقات همدان، پیش بینی می کنیم سطح کیفی این مسابقات بسیار بالا باشد.

وی با اشاره به اینکه تمامی استان‌ها وزنه بردارانی را برای حضور در این رقابت ها اعزام می‌کنند که شانس کسب مدال داشته باشند، یادآور شد: براساس برنامه، هر استان ۱۰ وزنه بردار می‌تواند به این مسابقات اعزام کند.

مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون وزنه برداری کشور خاطرنشان کرد: شروع مسابقات از شانزدهم اردیبهشت ماه جاری در بخش دختران خواهد بود و پس از پایان این رقابت‌ها، پسران به همدان خواهند آمد که رقابت چهار روزه دارند.

وی دلیل برگزاری این مسابقات در اردیبهشت ماه گفت: خرداد فصل امتحان دانش آموزان است ضمن اینکه تا شروع مسابقات جهانی فرصت زیادی نداریم، بنابراین تصمیم به برگزاری مسابقات در این ماه گرفته شد.

وی امکانات دانشگاه آزاد اسلامی همدان برای میزبانی مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور را بسیار مناسب دانست و گفت: همدان می‌تواند میزبان اردوهای تیم ملی و سایر رویدادهای مهم باشد.

جلیلی با قدردانی از اعضای هیات وزنه برداری استان همدان بابت مهیا شدن تمامی امکانات مطلوب جهت میزبانی گفت: قطعاً این مسابقات باتوجه به حضور قهرمانان جهانی و آسیایی، از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

انتهای خبر/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215040
  • دیدگاه‌ها برای الزام حضور همه وزنه‌برداران در قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.