• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
امام جمعه موقت همدان:

سپاه پاسداران به دنبال امنیت مردم است

  • کد خبر : 214827
  • 03 اردیبهشت 1403 - 8:11
سپاه پاسداران به دنبال امنیت مردم است
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه نیروهای سپاه پاسداران همواره برای حفظ و ثبات امنیت در کشور تلاش می‌کنند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر با شکست همینه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی نقش‌آفرینی کرد.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره)، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله ارگان‌هایی است که همواره در تمام روزهایی که کشور نیاز به امنیت و آرامش بود برای تأمین آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه پاسداران برای حفظ و ثبات امنیت در کشور تلاش می‌کنند، افزود: سپاه، در جنگ‌های داخلی در کردستان و ترکمن صحرا و همچنین در مناطق دیگری که دچار آشوب‌گری فتنه‌گران می‌شد نقش تامین کننده امنیت داشت و دارد.

امام جمعه موقت همدان خاطرنشان کرد: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع هشت ساله نقش اساسی داشت که به پیروزی رزمندگان اسلام منتهی شد.

فاضلیان با اشاره به نقش‌آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر که منجر به شکست هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی شد، گفت: در جریان اخیر نیز سپاهیان، ضربه نهایی را به دشمن استکباری نشان دادند.

وی با بیان اینکه سپاهیان براساس آیه روی نشان سپاه پاسداران عمل کردند، افزود: معنای آیه «واعدوا لهم ما استطعتم من قوه» یعنی «و هر آنچه می توانید از نیرو فراهم کنید تا به وسیله آن دشمنان خدا و خودتان را بترسانید» و امروز می‌بینیم دشمنان اسلام از ترس به نابودی پیش‌ می‌روند.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: نیروهای برآمده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انسان‌های الهی و برگزیده‌ای بودند که امروز مکتب آن‌ها در جامعه نمایان است.

فاضلیان در پایان با اشاره به رشادت‌های رزمندگانی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج حسین همدانی، گفت: از بسیاری از سپاهیان عزیز می‌توان نام برد که بخاطر تعلیمات سپاه پاسداران به درجاتی رسیدند که ملت و جامعه از آن بهره می‌برند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214827
  • دیدگاه‌ها برای سپاه پاسداران به دنبال امنیت مردم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.