• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
3
انتصاب مدیر کل آموزش و پرورش همدان؛

محمود نقوی تکریم و رسول شیدایی معارفه شد

  • کد خبر : 203420
  • 14 آبان 1402 - 13:02
محمود نقوی تکریم و رسول شیدایی معارفه شد
مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان همدان گفت: بیست ماه در آموزش و پرورش استان با همکاری همه مسئولین دستاوردهای بزرگی در آموزش و پرورش ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» صبح امروز در خانه معلمان محمود نقوی با تاکید بر امیدآفرینی گفت: در کنار تمام مسائل و مشکلات باید امید آفرینی وجود داشته باشد، برخلاف دشمن که می‌خواهد نا امیدی ایجاد کند.

وی ادامه داد: مردمی سازی آموزش وپرورش یکی از دستاوردهای است که همه اصحاب فکر، اصحاب فرهنگ، هیئت های مذهبی، آنهایی که دغدغه دارند پای کار می آیند برای غلبه بر مشکلات و چاش های آموزش و پرورش پس ما نیاز به مردمی سازی آموزش و پرورش داریم .

مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه آموزش پرورش متعلق به همه است افزود: در این راستا با روسا و ائمه جمعه استان جلسه داشتیم و اعتقاد داریم باید روحانیت را در قلوب دانش آموزان ایجاد کنیم درحالی که دشمن به دنبال روحانی ستیزی است.

نقوی از برگزاری ۲۰۰۰ یادواره شهدا خبر داد و گفت: دشمن دنبال این است که شهدا را از یاد دانش آموزان ببرد و آن‌ها را ازمسیر شهدا دور کند ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی گفت: تفاهم نامه با امور مساجد استان، کتابخانه ها، نهادها و ادارات در جهت مردمی سازی انجام شد.

مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: افزایش اعتبار استانی، انجام رتبه بندی،۱۱ پله رشد در طرح های سوادآموزی، استقرارسازمان تعلیم و تربیت دبستان، معلم دار شدن عشایر ها، بیش از ۲۰۰ مجموعه تربیت بدنی، سهم آموزش و پرورش۱٫۲ دهم بوده امسال۲.۲ دهم است، مدرسه استثنایی از ۱۲۰۰ نفر عبور کرد، پروژ های نو سازی انجام شد.

در ادامه نقوی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری گفت: همه بدهکار نظام هستند.

 

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203420
  • دیدگاه‌ها برای محمود نقوی تکریم و رسول شیدایی معارفه شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.