• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
امام جمعه نهاوند:

وحدت کلمه و قوی شدن رمز پیروزی است

  • کد خبر : 215977
  • 21 اردیبهشت 1403 - 15:06
وحدت کلمه و قوی شدن رمز پیروزی است
حجت الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: شرط موفقیت انقلاب بنا به فرموده امام خمینی(ره) وحدت کلمه زیر سایه ولایت فقیه و قوی شدن و رسیدن به مرز و حد قدرت جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: شرط موفقیت انقلاب بنا به فرموده امام خمینی(ره) وحدت کلمه زیر سایه ولایت فقیه و قوی شدن و رسیدن به مرز و حد قدرت جهانی است.

وی اظهار داشت: به برکت همین وحدت کلمه بود که کشور همه مشکلات را پشت سر گذاشت و در دفاع مقدس پیروز شد و فتنه‌ها و تحریم‌ها و تهدیدها را پشت سر گذاشت.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز در زمینه دفاعی با عمل به سفارشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به حد نهایی از قدرت بازدارندگی رسیدیم که دشمن جرأت تعرض ندارد.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند به قله نزدیک شدیم و در عملیات اخیر بر ضد صهیونیست‌ها، دنیا قدرت ما را دید و می‌دانند که دوران بزن و در رو تمام شده است.

حجت الاسلام‌ والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: حج امسال حج برائت از آمریکا و صهیونیست‌ها است و کشورهای اسلامی باید بر علیه جنایت‌های امسال صهیونیست‌ها بر علیه مردم‌ مظلوم غزه با یکدیگر متحد شوند.

وی بیان کرد: مظلومیت غزه ثمره اختلافات جهان اسلام است و اگر مسلمانان بر علیه دشمن واحد متحد شوند دشمن کاری نمی‌تواند بکند و باید مسلمانان در همه عرصه‌ها خودکفا باشند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: آمریکا از ابتدا به کمک صهیونیست‌ها آمده بود و تجهیزات و سلاح به آنها می داد ولی با این کار نتوانست اراده مقاومت را از بین ببرد و امروز مقاومت دست برتر را دارد.

وی گفت: آمریکا رو به افول است و نشانه‌های این افول را به خوبی مشاهده می‌کنیم و دنیا امروز بر علیه صهیونیست‌ها و سیاست‌های آمریکا به پاخواسته است.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215977
  • دیدگاه‌ها برای وحدت کلمه و قوی شدن رمز پیروزی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.