• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
در مسیر شهدا؛

بازی‌دراز، مسیر عاشقی دلدادگان حسین

  • کد خبر : 215871
  • 20 اردیبهشت 1403 - 18:07
بازی‌دراز، مسیر عاشقی دلدادگان حسین
صعود به ارتفاعات بازی‌دراز با حضور پرشور مردم ایران در سالروز بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز برگزار شد.صعود به ارتفاعات بازی‌دراز با حضور پرشور مردم ایران در سالروز بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ اینجا قصر شیرین و ارتفاعات بازی‌دراز است، محلی که یادآور رشادت‌های بی‌نظیر رزمندگان اسلام در سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۰ است.
نیروهای دلاور ایرانی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ با دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و موفق به بازپسگیری ارتفاعات بازی‌دراز از دست دشمنان شدند.

حالا امروز مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین بازی‌دراز با حضور پرشور ایرانیان برگزار شد.

مسیر طولانی است اما خستگی معمایی ندارد قدم به قدم این مسیر یادآور پیاده‌روی عظیم اربعین است آن هم در مسیری که عاشقان اباعبدالله علیه‌السلام جانانه از ایران اسلامی دفاع کردند، خون دادند، اما خاک ندادند.

مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در ارتفاعات بازی‌دراز برگزار شد که شهید بهشتی در وصف این منطقه آن را خانقاه عرفان واقعی عنوان کرده‌است.

مردم ایران اسلامی از نقاط مختلف کشور خود را به بازی‌دراز رسانده‌اند و جا پای شهدا گذاشته‌اند و به خود یادآور می شوند، اگر شهدا در راه دفاع از میهن اسلامی گرانقدرترین سرمایه خود را فدا کردند ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

و چه حس و حالی خوبی دارد این مسیر و سراسر راه صعود تمام فکر زائران این است که شهدا در دوران جنگ تحمیلی کاری کارستان کردند و در سخت‌ترین مسیرها جانانه جانفشانی کردند و حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215871
  • دیدگاه‌ها برای بازی‌دراز، مسیر عاشقی دلدادگان حسین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.