• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس:

نقش بی‌نظیر بسیج سازندگی در امیدبخشی مردم

  • کد خبر : 215727
  • 19 اردیبهشت 1403 - 12:40
نقش بی‌نظیر بسیج سازندگی در امیدبخشی مردم
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور یاران امام و انقلاب در جبهه‌های جهادی امید بسیار زیادی را در دل مردم محروم ایجاد کرده است، گفت: هیچ‌کس در دنیا نظیر این تشکّل را ندیده و این هم یکی از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) است که برکاتی عظیمی را برای کشور به ارمغان آورده است.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ اظهار کرد: یکی از کارهایی که همراه انقلاب و بعداز آن شکل گرفت، بسیج بود، این تشکّل آمده بود تا از انقلاب حفاظت کند.

وی با اشاره به این طرح امام خمینی(ره)، که برای اولین‌بار در کشور شکل گرفت و در دنیا نیز نظیری نداشت، عنوان کرد: این ارتش چند میلیونی که متشکّل از نیروهای انقلابی بوده و برای حفاظت از انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای نقش‌آفرینی کرده است.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تشکّل مردمی کارهای بی‌نظیر و بزرگی را در کشور انجام داده است، افزود: بسیجیان، همان افرادی که به نظام و کشور خودشان عشق و علاقه‌ای وافر داشته و برای نجات کشور در مقابل ۴۸ کشور دنیا مقابله و ایستادگی کردند.

خجسته تصریح کرد: بسیج علاوه بر حفاظت از نظام، در زمینه محرومیت‌زدایی نیز پیشگام بوده و همواره در مناطق محروم حضور پیدا کرده و با فداکاری به معنای واقعی نقش‌آفرین شدند.

وی اضافه کرد: بسیجیان جوان و فعالی که در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم حضور پیدا کرده و کارها را در حوزه‌های مختلف سازندگی، عمرانی، فرهنگی، پزشکی، اجتماعی و … کارهای بسیار بزرگی را انجام داده‌اند.

نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور یاران امام و انقلاب در جبهه‌های جهادی امید بسیار زیادی را در دل مردم محروم ایجاد کرده است، گفت: هیچ‌کس در دنیا نظیر این تشکّل را ندیده و این هم یکی از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره)، است که برکاتی عظیمی را برای کشور به ارمغان آورده است.

خجسته با بیان اینکه در طی این سال‌ها این سازمان و تشکلّ خروجی‌های بسیار خوبی را داشته، عنوان کرد: یکی از خروجی‌های مثبت این حرکت پربرکت، آشنایی جوانان بامناطق محروم و ایجاد حس ارزشمند ورود این جوانان در حل گرفتاری‌های مردم بطور مستقیم بود.

وی سازندگی و آینده درخشان کشور را نیز یکی‌دیگر از برکات این طرح ارزشمند داتست و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که در آینده نزدیک شاهد بالندگی این تشکّل و محرومیت‌زدایی به معنای واقعی در تمام مناطق کشور باشیم.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215727
  • دیدگاه‌ها برای نقش بی‌نظیر بسیج سازندگی در امیدبخشی مردم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.