• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
امام جمعه بهار:

سکوت در برابر مشکلات خیانت به مردم است

  • کد خبر : 215980
  • 21 اردیبهشت 1403 - 15:12
سکوت در برابر مشکلات خیانت به مردم است
حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان بهار گفت: ایران با تمام اقتدار و عزت در مقابل دشمنان با قاطعیت ایستادگی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان بهار گفت: ایران با تمام اقتدار و عزت در مقابل دشمنان با قاطعیت ایستادگی می‌کند.

وی افزود: از ثمرات وعده صادق خیزش مردم در اقصا نقاط دنیا همچون بحرین بود که علی رغم سرکوب‌های شدید و وضعیت بد در بحرین، دنیا شاهد خیزش مردم بحرین بود و باید گفت که تمام جبهه مقاومت درس بزرگی را به دنیا داد.

مصباح در ادامه پیمان‌های عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را بی‌بنیاد عنوان کرد و تصریح کرد: شاهد بودیم کشوری مثل ترکیه در پی فشار افکار عمومی تمام روابط خود را با اعلام عمومی با صهیونیست‌ها به حالت تعلیق درآورد.

خطیب جمعه شهرستان بهار در ادامه افزود: کشورهای آمریکای جنوبی که زمانی حیاط خلوت آمریکا بودند نیز در خیزش برای انزوای رژیم صهیونیستی نقش داشتند که این کار نظام و انقلاب است و در سایه اتکاء به خداوند محقق می‌شود.

وی در ادامه سخن‌گاه نماز جمعه را صدای رسای مردم عنوان کرد و گفت: نماز جمعه نماد وفاق و اتحاد مردم است و آن‌چه از مطالبات در همین نماز جمعه صورت می‌گیرد نگاه انقلاب و تقدیر از جان‌فشانی‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی است.

وی در ادامه مطالبه‌گری را وظیفه ذاتی خطیب جمعه برشمرد و گفت: برخی انتظار دارند امام جمعه چیزی نگوید که به کسی بر بخورد.

مصباح افزود: در مدت بیش از یک سال اخیر، مسائل متعددی در سطح شهرستان همچون مسئله بوی مشمئز کننده که چندین سال مردم را آزار می‌داد پیگیری شد و به لطف خداوند و عنایت مسئولین عمده مشکل بوی مشمئز کننده برطرف شد.

وی از پیگیری و مطالبات مردمی مسئله آب نیز گفت و افزود: در مورد مشکل آب قبلاً هم مطالبات صورت گرفته و عنوان شده بود که اگر مدیریت صورت نپذیرد در آینده دچار مشکل آب خواهیم شد و باید مردم و مسئولین بدانند آب حیات انسان‌ها است و جایگزینی ندارد.

خطیب جمعه بهار در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه شأنیتی برای خود قائل نیستم و به وظیفه خود عمل نمودم و جا دارد که از پشتوانه مردم و همت مسئولین مخصوصاً فرماندار شهرستان بهار در پیگیری و دغدغه‌مندی تمام وقت او تشکر نمایم.

وی در ادامه از زحمات مدیر کل آب و فاضلاب استان همدان و رئیس اداره آب شهرستان بهار تقدیر کرد و افزود: مسئولین قول پیگیری را دادند و روز گذشته مقدمات کامل استفاده از آب شُرب بهار فراهم شد.

مصباح خطاب به مردم گفت: مردم ما انقلابی هستند و مسئولین قدرِ شما مردم را می‌دانند.

وی با انتقاد از نسبت به بعضی از شیطنت‌ها در فضای مجازی گفت: برخی در فضای مجازی با هدف بدبین کردن مردم به مسئولین و نظام و انقلاب در تلاش هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند که به آن‌ها می‌گوییم چیزی عاید معاندین و ظالمین نخواهد شد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215980
  • دیدگاه‌ها برای سکوت در برابر مشکلات خیانت به مردم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.