• امروز : دوشنبه - ۱۴ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 3 June - 2024
4
امام جمعه موقت همدان:

حفظ تقوا، حجاب و عفت برای دختران بهترین مرحله تقوا است

  • کد خبر : 215974
  • 21 اردیبهشت 1403 - 15:03
حفظ تقوا، حجاب و عفت برای دختران بهترین مرحله تقوا است
امام جمعه موقت همدان گفت: بهترین مرحله تقوا، نگهداری آن برای یک دختر و خانم در پوشش، حیا، عفت، عصمت و حجاب اوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در خطبه های سیاسی_عبادی نماز جمعه همدان در جمع نمازگزاران ضمن دعوت و سفارش به تقوای الهی و تقوای در سیاست، فرهنگ، تقوای انفرادی و اجتماعی و تقوا کفت: بهترین مرحله تقوا، نگهداری آن برای یک دختر و خانم پوشش، حیا، عفت، عصمت و حجاب اوست.

 

وی افزود: دهه حج از امروز شروع می‌شود و نامگذاری شده است همچنین کارگزاران، زائرین و عده‌ای از حجاج چند روز قبل در خدمت مقام معظم رهبری بودند.

 

امام جمعه موقت همدان به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کردند و افزود: حضرت آقا سفارش کردند که شما به مکه مکرمه عازم می‌شوید آن چیزهایی که آنجا است و جاهایی دیگر وجود ندارد آنها را قدر بدانید. مثل کعبه مکرمه، مسجد الحرام، روضه نبی، قبور ائمه بقیع س که در آنجا قرآن، دعا و توسل و حداکثر استفاده را داشته باشید.

وی با اشاره روایت حضرت پیامبر اکرم (ص) افضل الاعمال الی الله العَج و الثَّجع توضیح داد: افضل اعمال برای حاجی در هفته حج دو چیز عج و ثجع است. عج یعنی رفع به تربیت و لبیک گفتن حاجی است و با تلمیح و احرام آغاز می‌شود با ثجع یعنی قربانی کردن پایان می‌ابد.

 

امام جمعه موقت همدان با اشاره به بارش نزولات آسمانی در این ماه بیان کرد: نباید مشکل آبی داشته باشیم و مسئولین باید به نفع مردم کار کنند و بهره بردای داشته باشند. و مردم را در رفاه و آسایش قرار بدهند.

 

انتهای خبر/ش

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215974
  • دیدگاه‌ها برای حفظ تقوا، حجاب و عفت برای دختران بهترین مرحله تقوا است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.