• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
عصر همدان گزارش می‌دهد؛

ساخت پیست موتورسواری در ملایر مطالبه عاشقان سرعت

  • کد خبر : 207023
  • 23 آذر 1402 - 8:27
ساخت پیست موتورسواری در ملایر مطالبه عاشقان سرعت
تعداد بالایی از عاشقان سرعت در ملایر مطالبه جدی دارند آن هم داشتن یک پیست موتورسواری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ فقط کافی است جمعه‌ها سری به پل بهشت هاجر و دوراهی شهرک صنعتی سهند ملایر در محور مواصلاتی ملایر به اراک بزنی.
صدای گاز موتور و جمعیتی که نظاره‌گر اجرای حرکات نمایشی و سرعت موتورهای سنگین هستند.
مدت زیادی است که عاشقان سرعت و حرکات نمایشی جاده محلی برای تخلیه انرژی جوانی‌شان شده است؛ اما خطرات فراوانی را به جان خریده‌اند.
موتورسوارانی که حتی مخفیانه موتورهای ۱۰۰۰ سی‌سی و ۱۵۰۰ سی‌سی را خریداری و نگهداری می‌کنند و جمعه‌ها دل به این مکان می‌زنند.
عده‌ای نیز برای تماشای آنان به کنار جاده می‌آیند و حرکات نمایشی این م.وتور سوران را نظاره‌گر می‌شوند.
تعداد بالایی از موتورسواران ملایری مدت زیادی است در این مکان حضور دارند و مدتی یکبار جابه‌جا می‌شوند؛ اما یک مطالبه دارند آن هم داشتن یک پیست موتورسواری است.

* پیست مطالبه موتورسواران ملایری
مهدی حیدری یکی از این موتورسواران است که در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: سرعت و تک‌چرخ و اجرای حرکات نمایشی یکی از لذت‌های موتور سواری است.
وی افزود: چند هفته یکبار به این مکان می‌آیم تا با موتور حرکات نمایشی انجام دهم.
حیدری در پاسخ به این سؤال که اجرای این حرکات چه خطراتی را به همراه دارد عنوان کرد: یکی از درخواست‌های موتورسواران ملایری داشتن یک پیست موتورسواری است.

* پیست موقت به‌زودی افتتاح می‌شود
رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری ملایر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اقدامات انجام شده برای موتورسواران ملایر عنوان کرد: برگزاری همایش‌های خودرویی از جمله برنامه‌های این هیئت برای عاشقان موتورسواری و اتومبیل است.
رسول سلامی عنوان کرد: یکی از درخواست‌های همیشگی موتورسواران ملایری داشتن یک پیست استاندارد است که در این راه پیگیری‌هایی انجام شده است.
وی عنوان کرد: رایزنی‌های مختلفی برای ایجاد پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی در ملایر انجام شده ایست و مکان‌هایی را نیز معرفی شده است.
رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری ملایر گفت: با اقدامات انجام شده به‌زودی یک پیست موقت در ملایر راه‌اندازی می‌شود تا موتورسواران بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
وی افزود: پیگیر اخذ مجوزات لازم برای پیست قطعی و دائمی در شهرستان هستیم و قول‌هایی نیز دریافت کرده‌ایم و امید است به‌زودی بتوانیم موفق به این امر شویم.

* ایجاد پیست موتورسواری نیاز به همراهی و همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای ایجاد یک پیست موتورسواری در ملایر عنوان کرد: پیگیری‌های مختلفی برای ورزشکاران این رشته ورزشی در ملایر شده است.
حمیدرضا سپهری‌نیا به پیگیری های بخشدار جوکار در این راستا اشاره کرد افزود: تلاش برای احداث پیست موتور سواری و سوارکاری بخش جوکار در دستور کار سه دستگاه بخشداری و شهرداری این بخش و اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است.
وی گفت: جلسات مختلفی در بخش حجوکار برگزار شده و تا برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده و برگزاری جلسه با هیئتهای اتومبیل رانی و موتور سواری شهرستان و استان و پیگیری با اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و مهندسان ناظر برای جذب اعتبارات و اسپانسر تلاش شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: جانمایی محل تمرین و پیست موتورسواری و ساماندهی موتورسواران از مهمترین اقدامات انجام شده در این راستا است.
وی گفت: همفکری و تلاش ، همراهی و همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان را برای ساماندهی و اجرای پیست موتورسواری نیازداریم.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207023
  • دیدگاه‌ها برای ساخت پیست موتورسواری در ملایر مطالبه عاشقان سرعت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.