• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
0
شهردار نهاوند خبر داد:

اجرای ۳۸ هزار تُن آسفالت‌ریزی در نهاوند

  • کد خبر : 215104
  • 09 اردیبهشت 1403 - 8:40
اجرای ۳۸ هزار تُن آسفالت‌ریزی در نهاوند
شهردار نهاوند گفت: ۶۰۰ محله، معبر و خیابان در شهر نهاوند آسفالت‌ریزی شده که بی‌سابقه بوده و برای این کار ۳۸ هزار تُن آسفالت استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «عصر همدان»، در مراسمی به مناسبت روز شوراها از اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند تجلیل و مسلم سوری به عنوان مسئول جدید روابط عمومی شهرداری جانشین پیمان شیراوند شد.

مجید یوسفی‌نوید شهردار نهاوند در این نشست که در صحن شورای شهر نهاوند برگزار شد با اشاره به وظیفه خطیر شورا و شهرداری گفت: تعامل خوب اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند موجب شده که بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم.

یوسفی‌نوید افزود: یکی از دغدغه‌های به حق مردم اجرای نهضت آسفالت بوده که امروز به برکت روز شورا عملیات روکش آسفالت بلوار شهید آیت الله قدوسی، میدان سپاه و میدان ارتش آغاز شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۳۸ هزار تُن آسفالت‌ریزی در سطح خیابان‌ها و معابر شهری نهاوند اجرا شده و تاکنون ۶۰۰ معبر، کوچه و محله شهر زیرسازی و آسفالت شده و این نهضت همچنان ادامه دارد.

شهردار نهاوند گازدار شدن کارخانه آسفالت شهرداری را گامی مهم در راستای تولید بیشتر و مداوم آسفالت عنوان کرد و گفت: این کار یکی از اقدامات بسیار خوب شهرداری است که باعث سرعت بخشیدن به آسفالت‌ریزی معابر می‌شود.

وی به روکش آسفالت بلوار بزرگ شهید قدوسی که مطالبه مردم بود اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای بهسازی وضعیت خیابان‌ها و معابر و بهبود در روند تردد شهروندان عملیات لکه‌گیری و سپس روکش آسفالت این بلوار توسط واحد فنی و عمران شهرداری آغاز شد.

یوسفی‌نوید ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ‌ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل منابع شهرداری اجرایی شده است.

وی افزود: امسال شهر نهاوند سال متفاوتی در خدمات رسانی را تجربه خواهد کرد.

صفی‌الله خرم آبادی رئیس شورای شهر نهاوند نیز در این نشست از تلاش برای رفع مشکلات مبلمان شهری و گسترش خدمات به مناطق کمتر توسعه یافته نهاوند خبر داد.

وی افزود: تعامل خوبی بین شورا و شهردار ایجاد شده است که از این همکاری باید برای خدمت به مردم استقاده شود.

در پایان این مراسم به مناسبت روز شوراها با اهدای لوح سپاس از اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند قدردانی و مسلم سوری با حفظ سمت معاونت فرهنگی به عنوان مسئول جدید روابط عمومی شهرداری نهاوند معرفی شد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215104
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۳۸ هزار تُن آسفالت‌ریزی در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.