• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد:

قدرت بالای بازدارندگی عملیات وعده صادق در پاسخ دشمن

  • کد خبر : 215914
  • 20 اردیبهشت 1403 - 19:53
قدرت بالای بازدارندگی عملیات وعده صادق در پاسخ دشمن
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ناتوانی رژیم کوک‌کش صهیونیستی و دست‌نشاندگانش در مقابله با عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات بقدری بازدارنگی بالایی داشت که این رژیم پوشالی نتوانست پاسخ آن را بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در مراسم شب هفت شهید پاسدار محمد رنجوش با تبریک اعیاد دهه کرامت، اظهار کرد: امروز سالروز شروع عملیات بیت‌المقدس است، آغاز عملیات بزرگی که نتایج مثمر ثمری را به همراه داشت.

وی با اشاره به اعزام ۳۰۰۰ نفر از رزمندگان استان همدان به مناطق بازی دراز در این هفته، افزود: برای نشان دادن اهمیت کار شهدا و اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس چکار کردند، به خاطرات آنها توجه کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در ابتدای دفاع مقدس هیچ کدام از دوطرف(عراق و ایران)، تجربه همچنین جنگی رو نداشتند که در طی این چند سال هم آنها و هم ما تجربه کسب کردیم.

سردار مظاهری با بیان اینکه وقتی اندازه هر عملیات را بررسی می‌کنیم عظمت آن هویدا می‌شود، آنوقت است که متوجه می‌شویم، شهدا چکار کرده‌اند.

وی ادامه داد: اوج زیبندگی شهید محمد رنجوش در منطقه ام‌الطمیر بود، رزمندگان و شهدایی که در این منطقه مقاومت کردند و حرکت عراقی‌ها را با شکست مواجه ساختند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: این شهید از کسانی بود مرتب تمام سنگرهای عراقی‌ها را ویران می‌کرد، مقاومت و ایستادگی این شهید را من در آنجا دیدم، بقدری صبر و مقاومت می‌کرد که تانک‌های به نزدیک آمده و آن‌ها را منهدم می‌کرد و لشگر زرهی دشمن را به عقب می‌راند.

سردار مجیدی با تاکید براینکه اگر مقاومت شهدایی مثل رنجوش‌ها نبود، بعید بود شلمچه را حفظ کنیم، عنوان کرد: در واقع بعد از کربلای پنج و الی‌بیت‌المقدس بود که شکل قطعنامه‌ها تغییر کرده و خواسته‌های ایرانی‌ها در آنها درج شد.

وی ابراز کرد: ما در مراسم این شهید بزرگوار آمده‌ایم تا برای آینده جوان‌های خود و کشور بهره ببریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به وضعیت غزه، ادامه داد: در عملیات طوفان‌الاقصی شکل و ابهت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شکسته شد

سردار مجیدی در جواب شبهه دشمن مبنی بر باعث خون این ۳۵ هزار شهید، بچه‌های حماس هستند، عنوان کرد: دشمن در اینجا نمی‌گویند که ۷۵ سال به آنها ظلم روا داشته‌اند، بچه‌های حماس، با آن ظلم مضاعف ۷۵ ساله یکبار عملیات کردند و تنها با نیروی نظامی رژیم صهیونیست جنگ کردند نه با مردم بی‌گناه!

وی با بیان اینکه این رژیم منحوس بعد از این همه جنایت به کنسولگری جمهوری اسلامی نیز حمله کرده، خاطرنشان کرد: این اتفاق باعث شد تا بعنوان خواسته مردمی به جنایت‌ این رژیم سفاک، پاسخ دادیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید براینکه این رژیم و دست‌نشاندگانش هرآنچه لازم بود را برای مقابله با عملیات وعده صادق بکار بردند و نتیجه همان شد که خدا می‌خواست.

سردار مجیدی با اشاره به ناتوانی رژیم کوک‌کش صهیونیستی و دست‌نشاندگانش در مقابله با عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات بقدری بازدارنگی بالایی داشت که این رژیم پوشالی نتوانست پاسخ آن را بدهد.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215914
  • دیدگاه‌ها برای قدرت بالای بازدارندگی عملیات وعده صادق در پاسخ دشمن بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.