• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

دولت برای توسعه اقتصادی به تیمی همراه نیاز دارد

  • کد خبر : 215055
  • 08 اردیبهشت 1403 - 7:28
دولت برای توسعه اقتصادی به تیمی همراه نیاز دارد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنظر می‌رسد دولت هنوز در زمینه اقتصادی تیم همراهی ندارد، دولت تیم همراهی می‌خواهد که بحث توسعه اقتصادی هم سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ با بیان اینکه مردم ارزش نظام و آرمان‌های انقلاب خودشان را بیشتر می‌دانند اظهار کرد: هر چقدر دشمنان در زمینه فروپاشی نظام هزینه می‌کنند مردم بیشتر مقاومت می‌کنند، محکم‌تر قدم برمی‌دارند و پای کار می‌آیند.

وی افزود: مردم با نگاه جهادی خود به مسئولان هم تلنگر می‌زنند تا ما هم جهادی‌تر عمل کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشور ما خیلی توانمندی‌ها در حوزه تصمیم‌گیری و اجراء وجود دارد، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و نیروی انسانی، سرمایه‌های مادی و معنوی موجود در کشور، هیچ کاری نشد ندارد.

حجت‌الاسلام فلاحی تصریح کرد: امروزه پیروزی ما در عرصه‌های نظامی کاملاً ثابت شده و به فرموده مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی هم به پیروزهایی رسیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه این نظام در حوزه اقتصادی هم ان‌شاءالله پیروز خواهد شد، ادامه داد : یکی از دلایل فتنه دشمنان در زمینه حجاب، توطئه استکبار جهانی است که نمی‌خواهند ایران به سمت توسعه اقتصادی گام بردارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت تلاش‌های موثری را در این عرصه کرده، اما بنظر می‌رسد دولت هنوز در این زمینه تیم همراهی ندارد، دولت تیم همراهی می‌خواهد که بحث توسعه اقتصادی هم سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسد.

حجت‌الاسلام فلاحی با اشاره به وجود تفکر جهادی کشور، بیان کرد: در آنجایی که این تفکر باشد به نتیجه مطلوب می‌رسیم و به مسئولان هم می‌گوییم که باید در کارها جهادی عمل کنند، کمااینکه در بعضی جاها جهادی عمل نمی‌شود.

وی تاکید کرد: اگر مدیریت‌ها جهادی باشد شاید نیازی به تکثیر اینگونه نیروهای جهادی نداشته باشیم، چراکه وقتی ما در مدیریت کم می‌گذاریم نیاز به نیروهای جهادی پیدا می‌کنیم و آنها هستند که کار ما را جبران می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: کار نیک نیروهای جهادی که سالهاست انجام می‌گیرد، هم اثر خدمت به مردم داشته و هم اثر تربیتی دارد.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215055
  • دیدگاه‌ها برای دولت برای توسعه اقتصادی به تیمی همراه نیاز دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.