• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان:

مدیریت شهر با شهردار است

  • کد خبر : 215721
  • 19 اردیبهشت 1403 - 12:19
مدیریت شهر با شهردار است
سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان در خصوص بازنمایی تمثال حضرت امام خمینی(ره) در میدان اصلی شهر تویسرکان، گفت: مدیریت شهر با شهردار است.

یحیی خورشید خانی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص ساماندهی میادین، شهر تویسرکان اظهار کرد: این کار توسط شهرداری در حال انجام است.

وی در پاسخ به سوال چگونگی نحوه انجام این پروژه، گفت: مدیریت شهر با شهردار و اعضای شورای شهر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ما مردم را قبول داریم، شورای شهر انتخاب مردم است و به تبع آن شهردار انتخاب شوراست، در نتیجه شهردار انتخاب مردم است، عنوان کرد: مدیریت شهر بر عهده شهردار است.

خورشیدخانی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی زمان ساخت و ساماندهی میادین شهر تویسرکان، بیان کرد: برای ساخت این میادین و بازنمایی تمثال حضرت امام خمینی(ره)، در میدان اصلی این شهر تا یکسال فرصت داریم.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی که قرار است برای این کار اجرایی کنند، آماده نشده است، تصریح کرد: برای این پروژه چندین طرح پیشنهاد شده است، میدان امام خمینی(ره)، کنار میدان امام خمینی(ره) و جلوی شهرداری از جمله طرح‌های پیشنهادی برای این پروژه است که در صورت اجرای هرکدام، در این محدوده پیاده‌رو‌سازی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان تاکید کرد: شهردار، مدیر شهر است و این کار را به امید خدا انجام خواهند داد.

خورشیدخانی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اقدامات فرمانداری در این زمینه، عنوان کرد: ما فقط در اینجا چند پیشنهاد داده‌ایم، برای ساخت این پروژه هر جا دوست داشته باشند و تصمیم بگیرند، در آخر باتوجه به تایید کارشناسان از آنها حمایت خواهیم کرد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215721
  • دیدگاه‌ها برای مدیریت شهر با شهردار است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.