• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد:

اعزام ۲۰۰ نهاوندی به‌ مناطق عملیاتی غرب کشور

  • کد خبر : 215701
  • 19 اردیبهشت 1403 - 10:35
اعزام ۲۰۰ نهاوندی به‌ مناطق عملیاتی غرب کشور
فرمانده سپاه نهاوند‌ گفت: کاروان ۲۰۰ نفره راهیان نور نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

علی مختاری در گفتگو با خبرنگار حوزه ایثار و شهادت پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاروان‌های راهیان نور نهاوند در ایام مختلف به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: این کاروان‌ها از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند و از سرزمین‌های عشق و حماسه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در این‌ مرحله کاروان ۲۰۰ نفره راهیان نور این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان به مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز و دیگر مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی بیان کرد: این‌ کاروان متشکل از برادران و خواهران در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مدت دو روز از این مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

مختاری گفت: کاروان راهیان نور نهاوند در گردهمایی عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه غرب کشور نیز حضور خواهند یافت.

وی اظهار داشت: بسیجیان نهاوند در این اردوی راهیان نور در یادواره سردار شهید تقی بهمنی شهید سال استان همدان که در یادمان شهدای قراویز برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: به همراه این اتوبوس‌ها راویان دوران دفاع مقدس حضور دارند و در مناطق عملیاتی از ایثار شهدا و رزمندگان سخن خواهند گفت.

وی در پایان گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور از جمله برنامه‌های مورد استقبال بسیجیان است و تا پایان سال نیز نوبت‌های دیگری از این اعزام‌ها انجام خواهد شد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215701
  • دیدگاه‌ها برای اعزام ۲۰۰ نهاوندی به‌ مناطق عملیاتی غرب کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.