• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
0
مدیر آموزش‌ و پرورش نهاوند خبر داد:

درخشش معلمان نهاوندی در طرح‌های استانی

  • کد خبر : 215133
  • 09 اردیبهشت 1403 - 8:58
درخشش معلمان نهاوندی در طرح‌های استانی
مدیر آموزش‌ و پرورش نهاوند از موفقیت بانوی فرهنگی نهاوندی به‌عنوان برگزیدهٔ استانی طرح جوانی جمعیت و راه‌یابی معلم این شهرستان به برنامه شناسایی معلمان نمونه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «عصر همدان» محمد قیصری در جمع خبرنگاران در سالن شهدای فرهنگی آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم جامعه فرهنگیان این شهرستان در طرح‌های استانی و ملی موفق به کسب عنوان شدند.

وی ادامه داد: آسیه سیف مدیر محترم دارالقرآن امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند موفق شد در راستای طرح جوانی جمعیت با محوریت حمایت از رشد ازدواج و فرزند آوری به‌عنوان بانوی فرهنگی برگزیده استان انتخاب و به مرحله کشوری راه پیدا کند.

قیصری افزود: در این طرح شاخص‌هایی نظیر تعداد فرزندان بعد تصویب قانون جوانی جمعیت، موفقیت‌های علمی و فرهنگی اجتماعی پدر، مادر و فرزندان، کنشگری و تبلیغ اعضای خانواده در امر فرزند آوری و ازدواج به هنگام زوجین مورد ارزشیابی قرارگرفته است.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به این همکار محترم فرهنگی، برای وی آرزوی توفیق در مرحله کشوری کرد.

وی همچنین از راه‌یابی فرهنگی نهاوندی به مرحلهٔ کشوری برنامه شناسایی معلمان نمونه خبر داد.

قیصری ادامه داد: در اجرای دستورالعمل شناسایی معلمان و عوامل اجرایی نمونه در سال تحصیلی جاری کیخسرو کیانی معاون هنرستان فنی شهید مطهری نهاوند موفق شد بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده توسط دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم در حیطه‌های دانشی، ارزشی، مهارتی و تخصصی به‌عنوان منتخب معاونان مدارس استان شناسایی و به مرحله کشوری راه یابد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند ضمن تبریک این موفقیت گفت: کیانی از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و دارای ۳۴ سال سابقه خدمت است

.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215133
  • دیدگاه‌ها برای درخشش معلمان نهاوندی در طرح‌های استانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.