• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر عنوان کرد:

حرکت دانشجویان باعث تشدید فروریختن هیمنه پوشالی آمریکا

  • کد خبر : 215112
  • 09 اردیبهشت 1403 - 9:07
حرکت دانشجویان باعث تشدید فروریختن هیمنه پوشالی آمریکا
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: اقدام دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین باعث تشدید فروریختن هیمنه پوشالی آمریکا در جهان می‌شود.

امیرحسین فراهانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ با اشاره به قیام جنبش‌های دانشجویی آمریکا گفت: این اقدام دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین باعث تشدید فروریختن هیمنه پوشالی آمریکا در جهان می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان از اقشار اثرگذار هر جامعه‌ای هستند تأکید کرد: این گروه در آمریکا همواره از گروه‌های پیشتاز حامی فلسطین بوده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با اشاره به حملات گسترده و وحشیانه نظامیان رژیم کودک کش صهیونیستی به نواز غزه و مردم فلسطین عنوان کرد: ده‌ها هزار زن و کودک مظلوم در ماه‌های اخیر مظلومانه به شهادت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

وی بیان کرد: اقدامات ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی باعث اعتراضات فراوان مردم دنیا شده است و اکنون نیز اعتراضات در میان گروه‌های مختلف دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر آمریکا و برخی کشورهای اروپایی شعله‌ور شده است

فراهانی با اشاره به تقابل پلیس آمریکا با دانشجویان عنوان کرد: دستگیری تعداد فراوانی از دانشجویان و اساتید آمریکایی هم‌زمان با بالاگرفتن اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا آن هم در کشوری که همواره خود را مدعی آزادی بیان جای سؤال دارد.

وی گفت: در طول تاریخ همواره شاهد اعتراضاتی از فلسطین در کشورهای آمریکایی و اروپایی بوده‌ایم؛ اما این اعتراضت ضدجنگ و صهیونیست و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را می‌توان مهم‌ترین جرسان حمایتی در آمریکا دانست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با بی‌سابقه خواندن اعتراضات دانشجویان آمریکایی عنوان کرد: امروز همه آزادمردان دنیا از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی تأکید کرد: این تظاهرات که در چندین کشور مختلف آتشش شعله‌ور شده، هیمنه پوشالی آمریکا و کشورهای حامی این جریان منحوس را روزبه‌روز تضعیف کرده و افکار عمومی و مردم این دولت‌ها را نیز همراه و حتی پرچم‌دار این اعتراضات و تظاهرات کرده است.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215112
  • دیدگاه‌ها برای حرکت دانشجویان باعث تشدید فروریختن هیمنه پوشالی آمریکا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.