• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
5

دعوت جمعی از اصحاب رسانه ملایر از نخبگان برای ثبت‌نام در انتخابات

  • کد خبر : 193373
  • 22 مرداد 1402 - 11:30
دعوت جمعی از اصحاب رسانه ملایر از نخبگان برای ثبت‌نام در انتخابات
جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ملایر با صدور پیامی از نخبگان و سلائق مختلف برای پیش ثبت نام دعوت کردند.

به گزارش عصر همدان؛ جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ملایر با صدور پیامی از تمامی احزاب، گروه‌ها، سلائق سیاسی و نخبگان که شایستگی و صلاحیت‌های قانونی و عمومی برای تصدی جایگاه نمایندگی دارند، برای پیش‌ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن رحیم در نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره انتخابات به عنوان مهمترین نماد مردم‌سالاری دینی و مشارکت سیاسی مردم مورد توجه بوده و تبلور نقش‌آفرینی آحاد مردم در تعیین مسیر حرکت کشور است. ملتی که نسبت به آینده خود و فرزندانش و مسیر حرکت کشورش به سمت پیشرفت و عدالت احساس مسئولیت می‌کند، برای پیاده‌سازی سهم حضور خود در هموار ساختن این راه، بستری بهتر از یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری را پیدا نخواهد کرد.

مجلس شورای اسلامی با دارا بودن دو شأن «نظارت»و «قانون‌گذاری» جایگاه ویژه‌ای را در بین قوای سه‌گانه به خود اختصاص داده و بیشترین درهم تنیدگی موضوعات را با دیگر قوا دارد، لذا ورود افرادی متخصص، متعهد، شایسته و با روحیه انقلابی و دارای بصیرت بالا برای تشخیص مسائل حیاتی کشور به این نهاد اثرگذار، امری بسیار مهم و حیاتی است.

نگاهی گذرا به دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه تجربه نظام مردم‌سالاری دینی بر اساس اندیشه ولایت فقیه و موفقیت‌های متعدد و غرورآفرین در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود موانع متعدد خارجی و داخلی، ضمن اینکه موجبات خرسندی ناشی از اقتدار و قدرت ملی را برای هر ایرانی بوجود آورده، تجربه تازه‌ای را در قرن اخیر به جهانیان عرضه کرده است و این تجربه موفق در طول این سال‌ها، جریان سلطه و انسان‌محوری را به هماوردی و چالش و تزلزل واداشته است.

در این میان انتخابات و تعیین سرنوشت توسط مردم در تمامی سطوح حاکمیتی کشور، مهمترین رکن مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) و استمرار رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به عنوان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی مایه یأس دشمنان و بدخواهان شده است.

در همین راستا با توجه به روند اجرایی پیش‌ثبت‌نام داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و در راستای غلبه بر تبلیغات منفی و مسموم دشمنان قسم‌خورده ‏ ملت ایران، ما جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ملایر از همه احزاب، گروه‌ها، سلائق مختلف سیاسی، نخبگان، صاحبنظران و فرهیختگان دعوت می‌کنیم در فرصت باقیمانده با ثبت‌نام در انتخابات مجلس، زمینه و شرایط مفیدی را برای افزایش مشارکت و رقابت انتخاباتی و تحقق چهار راهبرد رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر مشارکت، رقابت سالم، امنیت و سلامت انتخابات فراهم سازند.

بدون شک در چنین شرایطی انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری می‌تواند مظهر اقتدار و همبستگی ملی محسوب شود و مردم با مشاهده حضور افراد نخبه، دلسوز و متعهد در صحنه رقابت انتخاباتی، انگیزه بیشتری برای شرکت در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و مستحکم‌تر می‌توانند مقابل خدعه دشمنان و توطئه مستکبران بایستند.

جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ملایر

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193373
  • دیدگاه‌ها برای دعوت جمعی از اصحاب رسانه ملایر از نخبگان برای ثبت‌نام در انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.