• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1
در راستای تعریض و کاهش خطرات انجام شد؛

جابه‌جایی شبکه فشار‌ متوسط برق سه‌راهی فارسبان

  • کد خبر : 217299
  • 06 خرداد 1403 - 11:40
جابه‌جایی شبکه فشار‌ متوسط برق سه‌راهی فارسبان
رئیس شبکه توزیع برق نهاوند گفت: با حضور ۱۱ اکیپ استانی، شبکه فشار‌ متوسط برق محور توریستی فارسبان نهاوند جابه‌جا می‌شود.

محمدسعید سیاوشی در‌ گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»، گفت: مانور بزرگ جابجایی شبکه فشار متوسط سه‌راهی فارسبان نهاوند با حضور فرماندار شهرستان و اکیپ‌های استانی امروز آغاز شد.

وی اظهار داشت: این اقدام‌ کار بزرگی است و به منظور جابه‌جایی شبکه برق این منطقه و محور انجام می‌شود و این شبکه وظیفه تامین برق روستاهای زیادی را بر عهده‌ دارد و یکی از خطوط پر بار شهرستان است.

سیاوشی افزود: امروز در منطقه مذکور مانوری متشکل از ۱۱ اکیپ فنی با تجهیزات کامل از شهرستان‌های نهاوند، همدان، ملایر، اسدآباد و تویسرکان برگزار خواهد شد و محور برای تعریض و ساماندهی آماده می‌شود.

وی ادامه داد: پایه‌های شبکه برق به درخواست اداره راه و مسئولان شهرستان و جهت تسریع در تعریض جاده فوق با مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال جابه‌جا خواهد شد.

مدیر توزیع برق نهاوند گفت: از اهداف این مانور می‌توان به جلوگیری از خاموشی چندین روزه و متعدد جهت انجام این پروژه اشاره کرد.

وی بیان داشت: این‌ محور یکی از پرترددترین جاده‌های شهرستان است که پس از جابه‌جایی شبکه برق امکان تعریض و چهار خطه کردن آن فراهم می‌شود.

سیاوشی با اشاره به اهمیت اجرای این مانور اظهار داشت: اگر این مانور را مدیریت توزیع برق نهاوند می‌خواست به تنهایی انجام بدهد می‌بایست چندین روز مردم این منطقه بدون برق سر کنند اما با اجرای این مانور و با مشارکت نیروهای فنی توزیع برق استان این کار در کمتر از یک روز انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار نهاوند جهت ایجاد هماهنگی برگزاری مانور از ادارات هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس راهور شهرستان که در این مانور حضور دارند قدردانی کرد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217299
  • دیدگاه‌ها برای جابه‌جایی شبکه فشار‌ متوسط برق سه‌راهی فارسبان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.