• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
2

هتک حرمت شهدای خدمت توسط هتاک فضای مجازی

  • کد خبر : 217241
  • 05 خرداد 1403 - 12:08
هتک حرمت شهدای خدمت توسط هتاک فضای مجازی
«زینب موسوی» یکی از افراد هتاک در شبکه های اجتماعی که بارها سابقه توهین به مسئولان و تمسخر آنان را داشته، این بار در جدیدترین اقدام به شهدای خدمت توهین کرده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ به نقل از دانا  «زینب موسوی» یکی از هتاکان در شبکه های اجتماعی که بارها سابقه توهین به مسئولان و تمسخر آنان را داشته، این بار در جدیدترین اقدام به شهدای خدمت توهین کرده است!

در حالی که در پی به شهادت رسیدن شهید آیت الله رئیسی و همراهانش، کشور عزادار و در سوگ نشسته است، هتک حرمت و توهین به شهدای خدمت اقدامی غیرقابل بخشش است و در چنین شرایطی برخورد قاطع دستگاه قضایی با این فرد هتاک که وقیحانه ارزش ها را زیر سوال می برد کمترین درخواست مردم از این قوه است.

«زینب موسوی» پیش از این نیز شخص رئیس جمهور را مورد تمسخر قرار داده بود و اما به دلیل متانت و اخلاق بزرگ منشانه شخص رئیس جمهور، اقدام حقوقی بر علیه او صورت نگرفت اما به دنبال ضایعه تلخ شهادت رئیس جمهور و همراهانش که باعث ایجاد غم و اندوه در کشور شد، ساخت کلیپ هتاکانه و تمسخر شهدای خدمت و به خصوص شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای مردم قابل قبول نیست و این هتاکی نیاز به ورود مدعی‌العموم و اقدام حقوقی توسط دادستانی را دارد.

در شرایطی که مردم ایران اسلامی عزادار شهادت رئیس جمهور و یارانش هستند، لازم است با افرادی که با سوء استفاده از فضای مجازی در مورد این حادثه تألم‌بار مبادرت به مخدوش کردن امنیت روانی جامعه و تشویش اذهان عمومی با انتشار محتوای خلاف واقع، نشر اکاذیب و توهین می‌کنند برخورد شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217241
  • دیدگاه‌ها برای هتک حرمت شهدای خدمت توسط هتاک فضای مجازی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.