• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
1
امام جمعه اسدآباد:

رئیسی با خونش، خرمشهر اقتصادی را آزاد کرد

  • کد خبر : 217187
  • 04 خرداد 1403 - 15:05
رئیسی با خونش، خرمشهر اقتصادی را آزاد کرد
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه یک عده از نفوذی‌ها خرمشهر اقتصاد کشور را به دست دشمن دادند، گفت: رئیسی عزیز تلاش سه ساله‌اش را با خون خود متبرک کرد و اثر مضاعف به آن داد و با خون او خرمشهر اقتصادی آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چهارم خردادماه در مسجد جامع شهر اسدآباد، با قرائت دعای امام زمان(ع) و تاکید بر تقوای الهی و دوری از گناهان، اوصاف شهید رئیسی در فرمایش رهبر انقلاب، گفت: ایشان آیت‌الله رئیسی را عالمی مجاهد، رئیس جمهور مردمی و خادم‌الرضا و خستگی‌ناپذیر دانستند.
وی تصریح کرد: سید مظلوم جمهور به شهادت رسید و حضور پرمعنا و عزتمند شما مردم در تشییع و مراسمات سوگواری وی در قدردانی از این مدیر خستگی‌ناپذیر قابل تقدیر بود.
امام جمعه اسدآباد خطاب به مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی، افزود: همه مدیران بدانند که راه درست همین است، مدیری برای مردم عزیز است که تمام تلاشش برای خدمت به آنان باشد، تلاش کند مشکلی را حل کند.
وی حضور مردم را در تشییع شهیدِ جمهور را وصف‌ناپذیر خواند و افزود: رئیس جمهور امام رضایی شد و در آغوش امام رضا(ع) آرام گرفت.
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه رئیس خادم مردم تراز مدیریتی را بالا برد، افزود: او با شهادتش تقدس این جایگاه که با خون شهید رجایی مقدس شده بود را تجدید کرد‌.
وی با بیان اینکه آن روزی که خرمشهر ما سقوط کرد، به دلیل خیانت بنی‌صدر بود، افزود: اما این شهر با خون جهان‌آراها فتح شد.
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه فتح و پیروزی نیاز به دادن خون‌ها و تلا‌ش‌ها دارد، تصریح کرد: بالاخره یک عده از نفوذی‌ها خرمشهر اقتصاد کشور را به دست دشمن دادند، رئیسی عزیز با متبرک کردن تلاش سه ساله‌اش با خون خودش، اثر مضاعف به آن داد و با خون او خرمشهر اقتصادی آزاد شد و خواهیم دید که مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره خدمات سه ساله دولت شهید رئیسی، گفت: محبوب‌الملل و محترم‌الدول شد. روسای یک چهارم جمعیت جهان در سوگ او عزای عمومی کردند، سران ۲۰ کشور در تشییع او شرکت کردند.

حجت‌الاسلام موحدی تاکید کرد: ان شالله دولت بعدی دولتی مخلص ، تلاشگر و قوی‌تر تحت تدابیر رهبری کار را پیش خواهد بود.

انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217187
  • دیدگاه‌ها برای رئیسی با خونش، خرمشهر اقتصادی را آزاد کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.