• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

ساختار سیاسی کشور یک ساختار مستحکم است

  • کد خبر : 217275
  • 05 خرداد 1403 - 16:23
ساختار سیاسی کشور یک ساختار مستحکم است
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه این واقعه نشان داد ساختار سیاسی کشور قوی‌تر از آن است که وابسته به شخص و فرد باشد، گفت: ساختار سیاسی کشور یک ساختار مستحکم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت که پیش از ظهر امروز در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد با عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: در طول ۴۵ سال گذشته با این روایت زندگی کردیم هیچ ودیعه‌ای در جامعه اتفاق نمی‌افتد مگر خداوند در آن نعمتی قرار داده باشد.

وی با اشاره به سال ۵۶ که سید مصطفی فرزند امام به شهادت رسیدند، گفت: امام فرمودند این از الطاف خفی خداوند است.
شعبانی بابیان اینکه رئیس‌جمهور را از دست دادیم در ظاهر سختی و در باطن برکات و الطاف خفیه است، ادامه داد: از ثمرات این اتفاق حضور جمعیت، بصیرت مردم، معرفی شدن رئیس‌جمهور به عنوان الگو تراز اول بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خطاب به مسئولان گفت: امروز همچنان که رئیس‌جمهور را قضاوت می‌کنند شما را هم با همین معیار‌ها ارزیابی می‌کنند.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب زمانی که شهید رجایی، نخست وزیر شهید بهشتی به شهادت رسیدند امام فرمودند خدا هست.
شعبانی اظهار کرد: اتفاقی که در تهران، مشهد، خراسان جنوبی، تبریز شاهد بودیم یک جلوه از دیانت سیاسی مردم بود و مردم بصیرت خوبی از مسئولین دارند.

وی با بیان اینکه طبق قانون اساسی در روزهای آینده انتخابات داریم،خطاب به رئیس جمهور جدید گفت: کسی که ویژگی مردمی بودن را به معنای واقعی دارد وارد عرصه شود.
نماینده ولی‌فقیه تاکید کرد: مردم انتظار دارند رئیس‌جمهوری که شبانه روزی تلاش کند، رئیس‌جمهور آینده شود و با مردم صادق باشد و دغدغه مردم را داشته باشد.
وی افزود: مسئولین و کسانی که کار مردم وابسته به شما است، در عالم دیگر شما یک مسئول در پیشگاه الهی هستید و باید پاسخ دهید که از فرصت داشته چگونه استفاده کردید، چقدر می‌توانستید گره گشایی کنید و نکردید.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217275
  • دیدگاه‌ها برای ساختار سیاسی کشور یک ساختار مستحکم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.