• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
1
امام جمعه نهاوند:

کارهای کشور بدون وقفه در حال انجام است

  • کد خبر : 217190
  • 04 خرداد 1403 - 15:07
کارهای کشور بدون وقفه در حال انجام است
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دنیا توجه ویژه‌ای به اسلام دارد و مردم دنیا از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها اظهار تنفر و بیزاری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دنیا توجه ویژه‌ای به اسلام دارد و مردم دنیا از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها اظهار تنفر و بیزاری می‌کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: انقلاب ما در پایبندی بر اصول، مقاومت و استقامت در دنیا بی‌نظیر است و در تاریخ نداریم که نظامی با وجود این همه مشکلاتی که برای آن ایجاد کردند ولی روز به روز پیشرفت کند.

امام جمعه نهاوند افزود: این ۴۵ سال ثابت کرد که نظام اسلامی ما توان‌ مقابله با هر چالشی در هر سطحی را دارد چون دنیای استکبار هر کاری توانستند انجام دادند ولی انقلاب ماند و روز به روز قوی‌تر شده است.

وی ادامه داد: از کشورهای زیادی برای اعلام تسلیت شهادت رئیس‌جمهور ما به کشور سفر کردند و چندین کشور عزای عمومی اعلام کردند که اتفاق مهمی است.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ صبر و مقاومت مردم غزه دنیا را متعجب کرده و با وجود همه مشکلات ولی باید بدانیم حتما وعده خدا محقق خواهد شد و فلسطین آزاد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: مسئولان قدر این‌ مردم قدرشناس را بدانند و واقعا مردم خوب و فهیمی داریم و در این روزهای اخیر دیدیم چقدر قدردان شهدای خدمت بودند چون می‌دیدند شهید سید ابراهیم رئیسی مردمی است و شبانه‌روز تلاش می‌کند.

امام جمعه نهاوند افزود: تشییع میلیونی شهدای راه خدمت حاوی چند پیام است که نشان‌دهنده وحدت مردم و محبوبیت رئیس جمهور شهید و قدردانی مردم از تلاش‌های خادمان مردم است.

وی ادامه داد: شهید رئیسی یاد شهید رجایی را زنده کرد و مردم فهیم‌ ما اقدامات ایشان را به چشم دیدند و در این‌ مدت ۳۳ ماهه سفرهای زیادی به مناطق مختلف و محروم داشتند و مردم به دلیل همین تلاش‌ها، میلیونی از پیکر مطهرشان استقبال کردند.

امام جمعه نهاوند گفت: امروز دنیا به ایران اسلامی به عنوان یک‌ کشور مقتدر و با عزت نگاه می‌کند که آمریکا جرأت هیچ‌گونه تعرضی ندارد چون می‌داند ایران اسلامی قدرتمند شده و هر اقدامی را با قدرت پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به حادثه شهادت رئیس جمهور، اتمام مجلس و انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری بیان کرد: به برکت وجود ولایت فقیه است که کشور امنیت و آرامش دارد و کارها طبق روال و بدون وقفه انجام می‌شود که باید قدردان این‌نعمت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی با اشاره به اتمام مجلس یازدهم گفت: از تلاش‌های چهار ساله آقای شهبازی تشکر می‌کنم و برای آقای نثاری منتخب مردم که از دوشنبه کارشان شروع می‌شود آرزوی موفقیت دارم و انشاالله به عنوان خدمتگذار مردم قدر این مردم را بدانند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217190
  • دیدگاه‌ها برای کارهای کشور بدون وقفه در حال انجام است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.