• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
2
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد:

بیمارستان اکباتان، یادگاری شهید رئیسی برای مردم

  • کد خبر : 217326
  • 06 خرداد 1403 - 12:44
بیمارستان اکباتان، یادگاری شهید رئیسی برای مردم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم و شهید سید ابراهیم رئیسی دو یادگاری برای مردم‌ گذاشتند، گفت: یکی از یادگاری‌ها بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان و دیگری رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال در کشور است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» پیش از ظهر امروز محمدمهدی مجذوبی در افتتاح بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان با بیان اینکه قرار بود شید سید ابراهیم رئیسی برای افتتاح این بیمارستان به همدان بیایند، گفت: حضور رئیس جمهور در همدان مقدر نبود و امروز در خدمت وزیری جهادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سفر مرداد ماه سال ۱۴۰۱ رئیس جمهور به استان همدان، ۱۳هزار میلیارد ریال برای حوزه سلامت پیش‌بینی شده بود، افزود: ساخت و تکمیل این بیمارستان پس از ۱۴ سال انتظار یکی از اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار، در مدت ۲ سال به این پروژه تزریق شد و در دی ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

مجذوبی با بیان اینکه دولت سیزدهم و شهید سید ابراهیم رئیسی دو یادگاری برای مردم گذاشتند، تصریح کرد: یکی از یادگاری‌ها همین بیمارستان و دیگری رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه این بیمارستان در حال حاضر ۲۷۲ تخت در ۹ طبقه دارد، گفت: بخش‌ بستری، درمانگاهی و اورژانس در این بیمارستان راه‌اندازی شده و به روزترین تجهیزات را در اختیار داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مرکز به عنوان یکی از مراکز فوق تخصصی و شاخص در غرب کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217326
  • دیدگاه‌ها برای بیمارستان اکباتان، یادگاری شهید رئیسی برای مردم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.