• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

در بخش مرکزی اسدآباد روستایی که با تانکر آبرسانی شود، نداریم/۳۰ درصد روستاهای بخش مرکزی، فاقد تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب

  • کد خبر : 137512
  • 13 آذر 1400 - 9:08
در بخش مرکزی اسدآباد روستایی که با تانکر آبرسانی شود، نداریم/۳۰ درصد روستاهای بخش مرکزی، فاقد تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب

سلیمان نظری‌دوست با اشاره به اینکه ۷۰ درصد آب شرب روستاهای بخش مرکزی شهرستان اسدآباد تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب است، گفت: هیچ روستایی در این بخش با تانکر آبرسانی نمی‌شود. سلیمان نظری‌دوست، بخشدار مرکزی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از تحت پوشش قرار داشتن آب شرب ۷۰ درصد روستاهای بخش مرکزی در […]

سلیمان نظری‌دوست با اشاره به اینکه ۷۰ درصد آب شرب روستاهای بخش مرکزی شهرستان اسدآباد تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب است، گفت: هیچ روستایی در این بخش با تانکر آبرسانی نمی‌شود.

سلیمان نظری‌دوست، بخشدار مرکزی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از تحت پوشش قرار داشتن آب شرب ۷۰ درصد روستاهای بخش مرکزی در شبکه آب و فاضلاب خبر داد و اظهار کرد: درحال حاضر هیچ روستایی در بخش مرکزی با تانکر آبرسانی نمی شود و همه روستاها آب دارند و نیاز به آبرسانی با تانکر نیست.

وی با بیان اینکه آب روستاهای فاقد تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب از طریق چشمه و قنات تامین می شود، افزود: کلرزنی توسط آبداران انجام می شود.

بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: به غیر از اهالی روستاهایی که تحت پوشش آب و فاضلاب نیستند، تمام اهالی روستاهای بخش مرکزی دارای کنتور آب و جز مشترکین هستند.

وی با اشاره به اینکه با پذیرفتن نظامنامه آب و فاضلاب تمام روستاهای بخش مرکزی تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و معتمدان محلی روستاهایی که تحت پوشش این شبکه نیستند خواست باتوجه به کمبود منابع آبی و برای ساماندهی وضعیت چشمه‌ها و قنوات در سطح روستاها و از همه مهمتر تهیه آب آشامیدنی سالم و پاک با ادارات آب و فاضلاب و منابع امور آب همکاری کنند.

وی بااشاره به بازسازی شبکه آب دو روستای کمک علیا و سفلی در سنوات گذشته، افزود: خدمات آب و فاضلاب در روستاهای غیر تحت پوشش نیز مانند کلرزنی و آزمایش و آبرسانی همچنان ادامه دارد، البته باید علوم پزشکی سرکشی و نظارت کافی را در این روستاها داشته باشد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=137512
  • دیدگاه‌ها برای در بخش مرکزی اسدآباد روستایی که با تانکر آبرسانی شود، نداریم/۳۰ درصد روستاهای بخش مرکزی، فاقد تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.