• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

مردمی‌بودن راز موفقیت سپاه پاسداران است

  • کد خبر : 214833
  • 03 اردیبهشت 1403 - 8:28
مردمی‌بودن راز موفقیت سپاه پاسداران است
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: مردمی‌بودن مهم‌ترین عامل موفقیت سپاه است و از همان ابتدا مردم اصلی‌ترین رویکرد سپاه پاسداران بوده است.

علی‌اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نهاد انقلابی در سال ۱۳۵۸ و باتدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی جهت پوشش‌دادن به مسائل مختلف نیازهایی کشور تشکیل شد.

وی با بیان اینکه فعالیت و حضوری رده انقلابی و مرتفع کردن مشکلات از اهداف تشکیل سپاه پاسداران است، عنوان کرد: سپاه پاسداران از همان روزهای ابتدایی تشکیل توانسته قدم‌های مؤثری در کشور بردارد .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: از همان روزهای تدوین اساس‌نامه سپاه پاسداران رهبر کبیر انقلاب با دیدی باز به این نهاد نگاه داشت و همین امر باعث شد شده امروز باعث تحولات میدانی در کشورهای مختلف باشد.

وی تأمین امنیت را یکی از عرصه‌های موفقیت سپاه عنوان کرد و گفت: ایجاد امنیت نه‌تنها کشور بلکه فراتر از مرزهای ایران اسلامی از دستاوردهای سپاه پاسداران است.
* نیروهای جهادی سپاه پاسداران با تمام قوت پای مشکلات مردم
فارسی با اشاره به عرصه‌های مختلف فعالیت سپاه پاسداران عنوان کرد: فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، جهادی، نظامی و اقتصادی از مهم‌ترین اقدامات این نهاد بوده است.

وی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در کشور اشاره کرد و گفت: علاوه بر ایجاد امنیت و اقدامات نظامی در داخل، هر مشکل و معضلی در کشور همچون سیل و زلزله رخ‌داده است، نیروهای جهادی سپاه پاسداران با تمام قوت ورود پیدا کرده و برای برطرف مشکلات مردم اقدامات خوبی انجام داده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برخی اقدامات اقتصادی سپاه پاسداران بیان کرد: بهسازی و بازسازی مناطق مختلف کشور و ورود به اجرای پروژه‌های مختلف سدسازی، ساخت راه‌های مواصلاتی و ساخت پالایشگاه‌ها به‌عنوان یک پیمانکار قدرتمند از اقدامات برجسته سپاه پاسداران است.

*اقدامات سپاه پاسداران باعث دلگرمی مردم شده است
وی تأکید کرد: اقدامات سپاه پاسداران در راستای رفع مشکلات مردم باعث ایجاد انسجام مردمی دلگرم‌شدن مردم به این نیروی نظامی شده است.

فارسی مردمی‌بودن را مهم‌ترین عامل موفقیت سپاه دانست و گفت: از همان ابتدا مردم را اصلی‌ترین رویکرد سپاه پاسداران بوده است و از ظرفیت مردمی استفاده کرده است.

وی افزود: سازماندهی و به‌کارگیری مردم در عرصه‌های مختلف باعث شده هم کارها بهتر و بیشتر پیش روند و هم بعد مردمی سپاه تقویت شود.
* مردمی بودن تفاوت سپاه پاسداران با سایر نیروهای نظامی دنیا

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های سپاه به‌عنوان یک لشکر و نیروی نظامی سایر کشورهای دنیا پشتوانه مردمی است.
* مردمی سازی امنیت از دستاوردهای سپاه است

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران امنیت را مردمی کرده است، گفت: چه در کشور و چه فراتر از مرزها و در کشورهای منطقه با تحقق جبهه مقاومت مردم پای‌کار امنیت آمده‌اند و این امر باعث شده با مقاومت در برابر نقشه‌های شوم مستکبرین در آن کشورهای امنیت پایدار باشد .

فارس عنوان کرد: سپاه با مردمی‌سازی امنیت توانسته امنیت پایداری در منطقه ایجاد کند و امروز جبهه مقاومت سد محکمی در برابر خواسته‌های ناحق استکبار جهانی و بخصوص رژیم صهیونیستی شده است.

وی توجه به انسان‌سازی را یکی دیگر از دستاوردهای سپاه پاسداران دانست و گفت: باتوجه‌به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در خصوص پای‌کار آوردن مردم و رشد آنها در تزار نیروهای انقلابی، سپاه توانسته اقدامات مؤثری انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: فرماندهان سپاه پاسداران از جمله سردار سلیمانی با حضور در کشورهای محور مقاومت و با رویکرد اخلاقی و ارائه مبانی مکتب اسلامی به مردم آن منطقه باعث رشد آنها شده و در کشورهای همچون یمن و عراق و لبنان مردم تمام‌قد پای‌کار انقلاب اسلامی و انقلاب جهانی امام‌زمان ایستاده‌اند.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214833
  • دیدگاه‌ها برای مردمی‌بودن راز موفقیت سپاه پاسداران است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.