• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
نماینده سابق همدان و فامنین در مجلس:

دانشجویان آمریکا مطالبه پایان جنگ را دارند

  • کد خبر : 215283
  • 11 اردیبهشت 1403 - 8:29
دانشجویان آمریکا مطالبه پایان جنگ را دارند
نماینده سابق همدان و فامنین گفت: دانشجو قلب زنده جامعه است و تظاهرات دانشجویان با شعار «جنگ را پایان دهید اسرائیل قاتل است» مطالبه‌ پایان جنگ را دارند.

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»بحث فلسطین یک بحث اساسی است و امام قبل از انقلاب و شروع انقلاب تاکید به فلسطین داشتند.

وی ادامه داد: دنیا باید بداند چه اتفاقی برای فلسطین افتاده است، کشورهای اسلامی به روز قدس حساس شدن که این روز چه روزی است.

خجسته افزود: لذا با تدبیر امام، مقاومت، رهبری و برنامه ریزی سردار سلیمانی‌ها بحث فلسطین که بحث مرده‌ای بود و کشورهای دیگر که خود را تسلیم اسرائیل کرده بودند و آمریکا تسلت کامل به خاوره میانه پیدا کرده بود و با پیشرفته‌ترین سلاح هر کشوری که مخالفت می‌کرد آن کشور را خفه می‌کرد.

نماینده سابق همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با عملیات‌های جبهه مقاومت دنیا متوجه هیمنیه پوشالی اسرائیل شکسته شد.

وی با اشاره به جنبش بسیار بزرگ دانشجویی، گفت: این جنبش در مهم‌ترین دانشگاه آمریکا برگزار شد، دانشگاهی که فرزندان مسئولین هم در آن دانشگاه درس می‌خوانند.

خجسته افزود: جهشی رخ داد و ۶۰ دانشگاه آمریکا و اروپا به این جنبش ادامه دادند.

نماینده سابق همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: متاسفانه آمریکا جنایت کار و غرب وحشی که دم از حقوق بشر می‌زند دانشجویان را سرکوب کردند، دانشجویانی که بخاطر حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تحصن کردند و آمریکا با حرکت خبیث خود ماهیت غرب را آشکار کرد.

وی افزود: خشونت‌هایشان بدتر از عصر جاهلیت است آن‌ها دانشجویان را کتک ، دستگیر و زندانی و از دانشگاه رفتن و خوابگاه محروم می‌کنند.

خجسته گفت: این خشونت وحشیانه به دنیا نشان داد که آمریکا و اروپا دنبال حقوق بشر نیستند.

وی تاکید کرد : در انگلیس و فرانسه و اروپا این جنبش دانشجویی در حال فراگیری است.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215283
  • دیدگاه‌ها برای دانشجویان آمریکا مطالبه پایان جنگ را دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.