• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

تیک آف قیمت حبوبات با سرعت زیاد

  • کد خبر : 87897
  • 19 مهر 1399 - 11:18
تیک آف قیمت حبوبات با سرعت زیاد

به دنبال شروع فصل سرما و پایان زمان برداشت حبوبات در کشور، مردم برای خرید مایحتاج خود روانه بازار می شوند، اما با قیمت بالای اجناس مواجه می گردند. به گزارش عصر همدان، با پایان فصل برداشت حبوبات در کشور و فروش کلی این محصولات توسط کشاورزان زحمتکش پس از یک دوره کاری سخت، با […]

به دنبال شروع فصل سرما و پایان زمان برداشت حبوبات در کشور، مردم برای خرید مایحتاج خود روانه بازار می شوند، اما با قیمت بالای اجناس مواجه می گردند.

به گزارش عصر همدان، با پایان فصل برداشت حبوبات در کشور و فروش کلی این محصولات توسط کشاورزان زحمتکش پس از یک دوره کاری سخت، با قیمت کم به دست دلالان رسید.

اگر سری به بازار حبوبات و خشکبار بزنیم متوجه افزایش یک و نیم برابری قیمت حبوبات نسبت به هفته های گذشته می شویم. اما کسی علت آن را نمیداند!

واژه ی کوتاه اما پر مسمای دلال، مهر تاییدی بر بی قانونی و بی ضابطه ای قیمت ها زده و انگار همه چیز بطور معمول روند خود را طی می کند و این گرانی و افزایش قیمت های نامتعارف، کاملاً عادی می باشد.

اما واقعیت ماجرا چیست؟ چرا وزارتخانه ها و ارگان های نظارتی مربوطه نمی توانند یا نمی خواهند کاری انجام بدهند؟

عدم توجه ارگان های مسئول و همچنین دولت بر این افزایش قیمت بی ضابطه موج شدیدی از نارضایتی را در مردم و اصناف ایجاد کرده که می طلبد لااقل مجلس شورای اسلامی در این مورد وارد عمل شود چرا که با این شرایط، همزمان هم ارزاق مردم تحت تاثیر قرار گرفته هم حاصل زحمت کشاورزان به هدر خواهد رفت.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=87897
  • دیدگاه‌ها برای تیک آف قیمت حبوبات با سرعت زیاد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.