• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
5
به دنبال مطالبات امام جمعه بهار رقم خورد؛

جلب اعتماد مردم به نظام

  • کد خبر : 215643
  • 18 اردیبهشت 1403 - 8:39
جلب اعتماد مردم به نظام
پس از اتفاقات روزهای گذشته درباره اتصال آب تلوار به آب شُرب بهار و اعتراض اهالی نسبت به طعم و مزه آن و پیگیری امام جمعه شهرستان بهار هم‌صدایی مردم با مسئولین بیشتر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ امام جمعه شهرستان بهار به‌عنوان یک مطالبه‌گر در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته نسبت به اتصال آب تلوار به آب شُرب بهار و انتقال آب زیرزمینی بهار به جاهای دیگر انتقاد نمود و خواستار اختصاص آب آشامیدنی منابع زیرزمینی بهار به خود شهر شد.

پس از آن انتقادات مردمی نسبت به این اتفاق در فضای مجازی و مطالبه‌گری روی داد.

دو روزِ بعد جلسه‌ای با پیگیری امام جمعه شهرستان بهار با حضور مسئولین مربوطه در دفتر وی جهت برطرف نمودن مشکلِ آب برگزار شد.

بازخورد جلسه و مطالبات جدّی امام جمعه شهرستان بهار نسبت به مسائل آب شُرب بهار در فضای مجازی و حقیقی باعث بیشتر شدن محبوبیت رضا مصباح خطیب جمعه بهار شد.

در ادامه جمعی از فعالان اجتماعی شهر بهار در پیامی از رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار در پی مطالبات وی و مواضع انقلابی او پیام تقدیر و تشکر را در فضای مجازی منتشر نمودند.

این اتفاق نشان دهنده نزدیکی بیشتر مردم با یک مسئول است که نشان می‌دهد اگر مسئولی در راستای منافع مردم تلاش نماید، می‌تواند اعتماد عمومی را نسبت به نظام انقلاب اسلامی بیشتر جلب نماید.

جلب اعتماد عمومی نسبت به نظام اسلامی باعث پیشرفت بهترِ کشور و هم‌افزایی بیشتر بین مردم و مسئولین در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215643
  • دیدگاه‌ها برای جلب اعتماد مردم به نظام بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.