• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
3
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد:

برخورد پلیس با خرده‌فروشان مواد مخدر

  • کد خبر : 215652
  • 18 اردیبهشت 1403 - 9:24
برخورد پلیس با خرده‌فروشان مواد مخدر
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از برخورد پلیس با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی پایگاه خبری «عصر همدان»، ذبیح الله درویشی در نشست خبری با اصحاب رسانه در ستاد انتظامی شهرستان بیان داشت: برخورد پلیس با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر که فعالیت‌های مجرمانه آنان اثرات مخربی بر سلامت و امنیت جوانان، خانواده و جامعه دارد از اولویت‌های پلیس بوده و به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مواد مخدر و پاسگاه انتظامی دهفول شهرستان موفق شدند چهار نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر را طی دو عملیات پلیسی دستگیر و بیش از ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر را از آنان کشف و ضبط نمایند.

درویشی اظهار داشت: در خصوص متهمان اقدامات قضایی انجام و در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با تأکید بر تامین نیازهای عاطفی فرزندان، آشنا کردن آن‌ها با محیط‌های معنوی و ارتباط با خالق هستی و آگاه‌سازی و نظارت بر آنان را از جمله مواردی عنوان کرد که می‌تواند در پیشگیری از گرایش و ابتلا فرزندان و خانواده‌ها به مواد مخدر موثر باشد.

درویشی همچنین از دستگیری سارق سیم برق و کشف ۱۵ فقره سرقت سیم برق توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

وی در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان نهاوند شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی یک نفر سارق سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و با رصد صورت گرفته نام برده را در حین فروش سیم هوایی دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دادند که در بازرسی از منزل متهم اموالی شامل کابل و سیم مسروقه و دستکش و ابزارآلات سرقت کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۱۵ فقره سرقت سیم هوایی وفروش آن به یک ضایعاتی با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد.

درویشی در پایان گفت: در این خصوص با حضور نماینده اداره برق شکایت تکمیل و اقدامات قانونی در حال انجام و متهم با صدور قرار روانه زندان شد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215652
  • دیدگاه‌ها برای برخورد پلیس با خرده‌فروشان مواد مخدر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.