• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:

۲ بانوی وزنه‌بردار نهاوندی در تیم ملی

  • کد خبر : 217345
  • 07 خرداد 1403 - 8:10
۲ بانوی وزنه‌بردار نهاوندی در تیم ملی
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دو ورزشکار با آتیه نهاوند به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدند تا برای رقابت‌های آسیایی آماده شوند.

مسعود علی‌بخشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: در رده بانوان رشته وزنه‌برداری در این شهرستان دارای استعدادهای آینده داری است.

وی اظهار داشت: در رقابت‌های کشوری و استانی بانوان این رشته ورزشی همواره موفق و حضور دارند و در روزهای اخیر کوروش باقری مربی تیم ملی از دو بانوی ورزشکار نهاوندی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد.

علی‌بخشی افزود: بر این اساس تارا درویشی و عسل کدخدایی دو بانوی خوش آتیه نهاوند به همراه ۱۸ وزنه‌بردار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی بیان کرد: دعوت‌شدگان باید روز ۱۹ خرداد خودشان را در محل کمپ تیم‌های ملی در تهران به کادر فنی معرفی کنند و زیر نظر مربیان تمرین کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: عسل کدخدایی در دستهٔ ۸۱ کیلوگرم و تارا درویشی در دسته ۶۴ کیلوگرم به این اردو دعوت شدند.

وی بیان کرد: این اردو جهت حضور در مسابقات آسیایی به مدت دو هفته برگزار می‌شود.

علی‌بخشی به درخشش اخیر وزنه‌برداران این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی کشور بانوان نهاوند در قالب تیم استان همدان ۹ مدال رنگارنگ کسب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به قضاوت بانوی داور نهاوندی در مسابقات کافا اشاره کرد و گفت: بنا بر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا خانم بهاره سیفی نهاوندی داور بین‌المللی فوتبال کشور به‌عنوان داور مسابقات کافا انتخاب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان گفت: مسابقات در تاجیکستان برگزار می‌شود و خانم سیفی نهاوندی به‌عنوان داور بین‌المللی در این رقابت‌ها حاضر است.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217345
  • دیدگاه‌ها برای ۲ بانوی وزنه‌بردار نهاوندی در تیم ملی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.