• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان خبر داد:

به‌سوی قله‌ها گامی بسوی تربیت دینی دانش‌آموزان

  • کد خبر : 215684
  • 19 اردیبهشت 1403 - 9:02
به‌سوی قله‌ها گامی بسوی تربیت دینی دانش‌آموزان
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: جلسات آموزش خانواده در کلان مسئله اتحادیه و مجموع ارتباطاتی که یک نوجوان دارد بعنوان بخشی از روش‌های تربیتی نوجوان است و روش‌های دیگری از جمله برگزاری برنامه‌ها و ارتباطات تربیتی که با خود دانش‌آموزان است تکمیل کننده قطعه پازل به سوی قله‌ها خواهد بود.

محمد‌صالح زارعی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛گفت: مجموعه اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بعنوان یک تشکّل دانش‌آموزی با راهبرد شناسایی دانش‌آموزان در مدارس برای رشد و ارتقاء آنها در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه این تشکّل یکی از مهم‌ترین اضلاع تربیت، را خانواده بچه‌ها می‌داند، عنوان کرد: حدوداً بیش از سه سال است که ماهیانه جلسات منظمی، تحت عنوان به‌سوی قله‌ها شروع به‌فعالیت کرده‌ است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با اشاره به اینکه تمرکز این همایش تربیتی ابتدا برای والدین بچه‌های انجمن اسلامی بوده، ادامه داد: این همایش تربیتی با هدف تربیت دینی دانش‌آموزان حدود یکسال، در سطح شهر در حال فعالیت است.

زارعی تصریح کرد: برای برگزاری این جلسات از اساتید مختلفی در حوزه‌های مختلف استفاده شده است و برای تحقق این امر، هم از اساتید داخل استان و هم از اساتید خارج استان همدان استفاده شده است.

وی ادامه داد: در این کارگاه‌ها تلاش شده است، توسط این اساتید به ابعاد مختلف تربیت یک نوجوان پرداخته شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان افزود: در ۶ جلسه اخیر این همایش تربیتی با محوریت تربیت دینی، از حضور حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی یمین، مشاور خانوده و مدرس دانشگاه بهره‌مند شده‌ایم.

زارعی مسائلی نظیر بلوغ، تربیت جنسی و تربیت دینی را از محورهای اصلی این کلاس‌ها دانست و بیان کرد: در این جلسات، تا الان سعی کرده‌ایم به تربیت جنسی و تربیت دینی دانش‌آموزان بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: این جلسات با همکاری شهرداری همدان، بصورت مستمر و ماهیانه در تالار فجر شهر همدان، واقع در میدان آرمگاه بوعلی‌سینا، برقرار خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با تاکید بر اینکه بازخورد این جلسات توسط والدین دانش‌آموزان بسیار عالی بوده، اعلام کرد: مجموعه انجمن اسلامی در تلاش است تا مسئله تربیت نوجوانان را در میدان واقعی و صحنه اصلی زیستی نوجوان که داخل مدارس است، پیگیری کند.

زارعی در پایان یادآور شد: جلسات آموزش خانواده در کلان مسئله اتحادیه و مجموع ارتباطاتی که یک نوجوان دارد بعنوان بخشی از روش‌های تربیتی نوجوان است و روش‌های دیگری از جمله برگزاری برنامه‌ها و ارتباطات تربیتی که با خود دانش‌آموزان است تکمیل کننده قطعه پازل به سوی قله‌ها خواهد بود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215684
  • دیدگاه‌ها برای به‌سوی قله‌ها گامی بسوی تربیت دینی دانش‌آموزان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.