• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
5
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:

بارش برف در گردنه‌های استان همدان

  • کد خبر : 208711
  • 16 دی 1402 - 10:02
بارش برف در گردنه‌های استان همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به بارندگی‌ها در نیمه شمالی استان همدان، گفت: این بارش‌ها در مناطق کوهستانی و گردنه‌های به صورت برف بوده اما در مناطق شهری همچون همدان، به صورت باران است.

روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه از اوایل صبح امروز شاهد بارش باران و برف مخصوصا در نیمه شمالی استان بودیم، گفت: میزان بارش‌ها در مناطقی از شهرستان رزن و شمال کبودرآهنگ بیشتر بود.

وی با اشاره به اینکه هرچه به مناطق مرکزی استان می‌رویم سطح بارش‌ها کمتر می‌شود، افزود: در شهر همدان شاهد بارش باران هستیم که البته تا پایان بعدازظهر امروز ادامه دارد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بارش باران در همدان در نیمه‌های روز کمی بیشتر شود.

زاهدی با بیان اینکه در گردنه‌ها استان شاهد بارش برف هستیم، گفت: به رانندگان توصیه می‌شود تا نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی فعال در استان کم دامنه است، تصریح کرد: در ساعاتی از امروز برای برخی از مناطق استان وزش باد خواهیم داشت که گاهی شدید است و تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت هم می‌رسد.

این کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: دمای هوای صبحگاهی در همدان دو درجه بود اما و برای فردا انتظار کاهش دمای صبحگاهی تا منفی ۶ درجه سلسیوس داریم.

زاهدی با بیان اینکه در روزهای آینده در ساعاتی از روز شاهد ابر در آسمان استان هستیم، عنوان کرد: البته شرایط آرامی خواهیم داشت اما پایان هفته با افزایش ابرناکی‌ها انتظار می‌رود شاهد افزایش بارش‌ها باشیم.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208711
  • دیدگاه‌ها برای بارش برف در گردنه‌های استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.