• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان عنوان کرد:

خدمت به مردم دغدغه اصلی رئیس جمهور شهید

  • کد خبر : 217367
  • 07 خرداد 1403 - 11:03
خدمت به مردم دغدغه اصلی رئیس جمهور شهید
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: بنا و دغدغه اصلی رئیس‌جمهور شهید و فقید ایران فقط خدمت به مردم بود و اصلی‌ترین خواسته اش تلاش برای رفع مشکلات مردم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثق پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت با اشاره به خدمات آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی گفت: اخلاق، مردمی بودن، خدمتگزاری، رفتار و منش رئیس جمهور شهید ایران زبانزد است.

وی با اشاره به احادیث و روایتی در باب جایگاه خدمت به مردم عنوان کرد: بنای رئیس‌جمهور فقید ایران فقط خدمت به مردم بود و دغدغه‌اش تلاش برای رفع مشکلات مردم بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به پیام رهبری به افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: زمان برای فرصت خدمت به مردم کم است و باید از آن نهایت استفاده برای رفع مشکلات مردم به کار ببرد و رهبری نیز به این امر در پیام به افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توجه ویژه داشت.

وی با بیان اینکه در روایات حل مشکل مردم از ثواب ۱۰ حج بالاتر است، عنوان کرد: خدمت همین است که کار مردم را به موقع انجام داد و در کار کردم خللی ایجاد نکرد.

آیت‌الله شعبانی‌موثق گفت: همانگونه که در احادیث آمده است بهترین مردم کسی است که کار و مشکلی از مردم را حل کند و نفعش به آنان برسد و بدترین مردم کسی است که به مردم ضرر برساند.

وی با اشاره به حضور دولت در شهرها و روستاهای مختلف کشور بیان کرد: در جمعه‌هایی که افرادی در خواب بودند رئیس جمهور شهید در نقاط مختلف ایران مشغول سرکشی و خدمت‌دهی بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: علی رغم خدمات دولت عده‌ای غیرمنصفانه و به قصد تخریب علیه اقدامات رئیس جمهور شهید مطالب منتشر می‌کردند.

وی افزود: انتقاداتی نیز وجود دارد اما نقد با تخریب متفاوت است و اینکه عده‌ای به نیت سوء مطالب را منتشر می‌کردند.

آیت‌الله شعبانی‌موثق افزود: در احادیث به وضوح بیان شده است که بدترین مردم کسی است که دین خود را برای دنیای دیگران بفروشد و باید مراقب بود از چه کسی حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در نزد خدا دارای جایگاه بالایی است تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی دارای یک دکترای حوزوی و یک دکترای دانشگاهی بود اما عده‌ای به قصد تخریب فضا را به سمت دیگری سوق می‌دادند و قطعاً باید پاسخگوی آن باشند.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217367
  • دیدگاه‌ها برای خدمت به مردم دغدغه اصلی رئیس جمهور شهید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.