• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

رئیسی شخصیت ارزشمندی که خیلی‌ها ارزش واقعی او را نفهمیدند

  • کد خبر : 217358
  • 07 خرداد 1403 - 9:34
رئیسی شخصیت ارزشمندی که خیلی‌ها ارزش واقعی او را نفهمیدند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی معاندین در فراق این شهید والا مقام اظهار تاسف کردند، شخصیت ارزشمندی که خیلی‌ها در داخل ارزش واقعی او را نفهمیدند.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ اظهار کرد: شهید رئیسی بعنوان یک نفس زکیه‌ و مطمئنه‌ای بود که از قید و بند پست و مقام دنیایی خودش را رهانید.

وی افزود: با اینکه او رئیس قوه قضائیه بود و جایگاه مطالبه‌گری داشت، کاندیدای ریاست جمهوری شد تا مشکلات مردم را حل کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود اینکه، این شهید والامقام با حکم مقام معظم رهبری می‌توتنست تا ده سال قوه قضائیه بماند، عنوان کرد: او برای مشکلات مردم از این جایگاه و پست و مقام دنیایی گذشت.

حجت‌الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: شهید جمهور با از خود گذشتگی خود را در معرض هجمه‌های سنگین دشمنان و هتاکان قرار داد.

وی با اشاره به خدمات بسیار زیاد این رئیس‌جمهور شهید در این مدت کوتا، عنوان کرد: او در سیل، زلزله و… در همه جا، در میان و کنار مردم ارائه خدمت داشتند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کمتر مسئولی را با این مقام و جایگاه می‌توان پیدا کرد که به کف میدان آمده و جهای کارکند و با سعه صدر به مردم توجه داشته باشد.

حجت‌الاسلام فلاحی ادامه داد: رفتار این شهید والا مقام می‌تواند بعنوان الگویی برای مردم باشد و طبق فرامین رهبر انقلاب در دسترس مردم بودن، مردمی بودن و خدمتگزار مردم بودن از ویژگی‌هاس بارز او بود.

وی با بیان اینکه جامعه ما داغدار یک غنیمت بزرگی شد که کمتر کسی این چنین مسئول کارآمدی را به چشم دیده بود، ابراز کرد: تقوای رئیس جمهور شهید باعث دگرگون شدن دل‌ها شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتی معاندین در فراق این شهید والا مقام اظهار تاسف کردند، شخصیت ارزشمندی که خیلی‌ها در داخل ارزش واقعی او را نفهمیدند.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217358
  • دیدگاه‌ها برای رئیسی شخصیت ارزشمندی که خیلی‌ها ارزش واقعی او را نفهمیدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.