• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1
فرمانده سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان:

شهید رئیسی اسوه مدیریت جهادی بود

  • کد خبر : 217377
  • 07 خرداد 1403 - 13:53
شهید رئیسی اسوه مدیریت جهادی بود
فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان گفت:ما در شرایط بسیار مهمی هستیم باید توجه داشته باشیم که کسی را انتخاب کنیم که روحیه جهادی،ولایتمداری و مردمداری آیت الله رئیسی را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر همدان»،سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و هفته مقاومت در جمع دانش آموزان شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: اگر برگردیم به تاریخ معمولا دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال تجزیه بخش های مهم سرزمین ما بودند و خرمشهر در طول تاریخ به ویژه در زمان طاغوت چندین بار تصرف شده بود و هر بار برای بازپس گیری آن بخشی از خاک ایران داده شده بود وآزادسازی خرمشهر در جنگ تحمیلی تنها بازپس‌گیری بدون امتیاز دادن به دشمن بود.

وی با اشاره به رویکرد ارتش رژیم بعث عراق در خصوص خرمشهر افزود:شعار سربازان رژیم بعث در در و دیوار خرمشهر با این مضمون بود که ما آمده‌ایم بمانیم و تمام طراحی خطوط دفاعی عراق در زمان جنگ برای حفظ خرمشهر بود و تعداد ۱۹ هزار اسیر عراقی نشان از تعداد بی شمار لشگرهای عراق در خرمشهر داشت.

مجیدی با اشاره به آزادسازی خرمشهر توسط نیروی الهی اضافه کرد:اگر می گوییم خرمشهر نماد مقاومت است به این دلیل است که وقتی به تعداد نفرات و تجهیزات دشمن فکر می کنیم متوجه می شویم که خرمشهر را چه کسی آزاد کرده است و براستی که خرمشهر را خدا آزاد کرد و ما باید از خرمشهر درس مقاومت و روحیه جهادگری بگیریم.

وی با توجه به لزوم اطاعت پذیزی از مقام ولایت در سطح جامعه گفت:تمام بچه هایی که در خرمشهر ایستادن و به شهادت رسیدند باور قلبی و دلی به اطاعت از رهبری داشتند و رمز پیروزی رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل اعتقاد و ایمان قلبی به ولایت فقیه است.

وی با بررسی ابعاد مختلف شخصیتی رئیس جمهور شهید بیان کرد: پس از سال ها از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر تاریخ تکرار شد و یک رئیس جمهور انقلابی و ولایتمدار پای کار آمد و برای مردم تلاش کرد رئیس جمهورهای مختلفی آمده اند و رفته اند ولی تنها رئیس جمهوری که توانسته است فرماندهی میدان و دیپلماسی را هماهنگ تر کند شهید رئیسی است.

مجیدی با اشاره به راهبرد دولت آیت االله رئیسی افزود:راهبرد سیاست خارجه دولت رئیسی عزت و مصلحت مردم ایران در سطح جهان بود چرا که جبهه مقاومت در دولت رئیس جمهور شهید بسیار تقویت شد ولی در دولت قبلی و مذاکرات هسته ای مرکز هسته ای ما بتن شد و عزت ملت ایران لکه دار شد و نگاه دولت روحانی در سیاست خارجی به آمریکا و کدخدا بود.

فرمانده سپاه استان همدان در انتها با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم انتخاب رئیس جمهوری جهادی خاطر نشان کرد:ما در شرایط بسیار مهمی هستیم و در طول ۳۵ روز آینده انتخابات دیگری خواهیم داشت که باید توجه داشته باشیم که کسی را انتخاب کنیم که روحیه جهادی،ولایتنداری و مردمداری آیت الله رئیسی را داشته باشد.

انتهای خبر/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217377
  • دیدگاه‌ها برای شهید رئیسی اسوه مدیریت جهادی بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.