• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی:

اسارت نظامیان رژیم صهیونیستی آبروی آن‌ها را بُرد

  • کد خبر : 217370
  • 07 خرداد 1403 - 11:07
اسارت نظامیان رژیم صهیونیستی آبروی آن‌ها را بُرد
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اسارت نیروهای جدید رژیم منحوس صهیونیستی به دست توانمند مجاهدان حماس موجب آبروریزی رژیم شده است، گفت: آن‌ها برای آزادی اسرا وارد تونل‌هایی که کمینی بیش نبود شدند و تعداد قابل توجهی از نظامیان صهیونیستی در این عملیات غافل‌گیرانه به هلاکت رسیده، تعدادی زخمی و تعدادی اسیر شدند.

امیر عباس آقایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به تحولات چندروز گذشته در غزه و سرزمین‌های اشغالی ، گفت: در جنایتی جدید جنگنده‌های رژیم غاصب صهیونیستی مناطق غربی رفح را مورد حمله قرار دادند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه متأسفانه حمله رژیم کودک‌کش صهیونیستی بیش از ۵۰ شهید و تعداد زیادی مجروح داشته است، افزود: بیشتر این شهدا و مجروحان زن و کودک بودند.

آقایی ادامه داد: هرچند بعد از حمله ایران به رژیم صهیونیستی شاهد کاهش تعداد حملات به غزه بودیم اما جنایات رژیم منحوس صهیونیستی هنوز هم ادامه دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه گردان‌های قسام با تعداد زیادی موشک قلب تل‌آویو را هدف قرار دادند، تصریح کرد: از این حمله تعبیر موشک باران شده است و تلفات زیادی داشته هرچند رژیم غاصب صهیونیستی اخباری مبنی بر تعداد نفراتی که به هلاکت رسیدند منتشر نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تقریبا دو روز پیش بود که تعداد زیادی از صهیونیست‌ها فریب کمین نیروهای حماس را خوردند و فکر کردند وارد تونل‌های حماس شدند، گفت: آن‌ها تصور کردند وارد تونل‌هایی شدند که برگ برنده حماس است درحالی که کمینی بیش نبود و تعداد قابل توجهی از نظامیان صهیونیستی در این عملیات غافل‌گیرانه به هلاکت رسیده، تعدادی زخمی و تعدادی اسیر شدند.

آقایی خاطرنشان کرد: اسارت نیروهای جدید رژیم منحوس صهیونیستی به دست توانمند مجاهدان حماس موجب آبروریزی رژیم شده و فشارها بر نتانیاهو را بیشتر کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه محبوبیت نتانیاهو از ابتدای عملیات طوفان الاقصی کاهش یافته است، افزود: مخصوصا بعداز حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی، محبوبیت نتانیاهو کم‌تر هم شد و در حال حاضر فقط هم‌حذبی‌های نتانیاهو همراه او هستند.

وی ادامه داد: همراهی هم‌حذبی‌های نتانیاهو فقط به این دلیل است که می‌دانند برکناری او موجب شکستشان می‌شود و موجودیت رژیم صهیونیستی را کاملا زیر سوال می‌برد که البته این اتفاق هم رخ داده است.

آقایی با بیان اینکه دادگاه بین المللی لاهه نیز خواستار توقف جنایات رژیم شده است، عنوان کرد: همه می‌دانند این خواسته لازم‌الاجرا است اما با این وجود آمریکا صراحتا از رژیم حمایت می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: کافی است آمریکا نسبت به دادگاه بین‌المللی لاهه، چراغ سبزی نشان دهد تا نتانیاهو دستگیر شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه آلمان اعلام کرده در صورت اعلام حکم دستگیری نتانیاهو، برای دستگیر کردن او اقدام می‌کند، گفت: چنین اقدامی از سوی آلمان عجیب بود و این روزها برخی از کشورها، نتانیاهو را ممنوع‌الورود کردند.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217370
  • دیدگاه‌ها برای اسارت نظامیان رژیم صهیونیستی آبروی آن‌ها را بُرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.