• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

‍ پیام استاندارد همدان به مناسبت شهادت سرباز وظیفه مهدی رفیعی

  • کد خبر : 136844
  • 07 آذر 1400 - 8:33
‍ پیام استاندارد  همدان به مناسبت شهادت سرباز وظیفه مهدی رفیعی

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندارد همدان با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه مهدی رفیعی را تبریک و تسلیت گفت. به گزارش عصرهمدان به نقل از اداره کل روابط عمومی استاندارد ی همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندارد همدان با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه مهدی رفیعی را تبریک و تسلیت گفت. شرح این پیام را در زیر می‌خوانید: *بسم […]

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندارد همدان با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه مهدی رفیعی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش عصرهمدان به نقل از اداره کل روابط عمومی استاندارد ی همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندارد همدان با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه مهدی رفیعی را تبریک و تسلیت گفت.

شرح این پیام را در زیر می‌خوانید:

*بسم رب الشهدا و الصدیقین*

مجاهدت‌های جانانه دلیر مردانی که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، مسئولیت‌پذیری ایثار و خدمت آموختند؛ و با گذشتن از جان و مال، نام خود را بر جریده عالم ثبت و ضبط کردند، سرافرازی و سربلندی همیشگی ایران اسلامی را رقم زده است.

یکی دیگر از مدافعان امنیت در کشور، مهدی رفیعی ۲۶ساله، خادم‌ الحسین(ع)، ساکن شهر نهاوند و سرباز وظیفه نیروی انتظامی که حین انجام ماموریت در راستای حفظ نظم و امنیت اجتماعی مردم استان در درگیری با سوداگران مرگ صورت گرفت، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به‌خاطره تابناک آن شهید والامقام که دست تقدیر، هجرتی ابدی در دفتر حیاتش تقریر و نام او را در شمار جمله خاصان مقربِ درگاه الهی قرار داد، از خداوند متعال برای آن شهید گران‌مایه رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم‌شان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد

استاندارد همدان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=136844
  • دیدگاه‌ها برای ‍ پیام استاندارد همدان به مناسبت شهادت سرباز وظیفه مهدی رفیعی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.