• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

کُندی طرح تعریض بلوار شهید همدانی عامل ترافیک در همدان است

  • کد خبر : 82087
  • 11 شهریور 1399 - 23:05
کُندی طرح تعریض بلوار شهید همدانی عامل ترافیک در همدان است

سرهنگ فرخ جمالی گفت: بخشی از ترافیک همدان ناشی از اجرای عملیات عمرانی در پل فرهنگیان است اما مهمتر از آن طرح تعریض بلوار سرلشگر شهید حسین همدانی است. به گزارش عصر همدان، سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار کرد: با وجود پایان یافتن تعطیلات محرم اما همچنان در بلوار […]

سرهنگ فرخ جمالی گفت: بخشی از ترافیک همدان ناشی از اجرای عملیات عمرانی در پل فرهنگیان است اما مهمتر از آن طرح تعریض بلوار سرلشگر شهید حسین همدانی است.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اظهار کرد: با وجود پایان یافتن تعطیلات محرم اما همچنان در بلوار نجفی، میدان امام حسین(ع) و بلوار سرلشگر شهید حسین همدانی شاهد کندی تردد و ترافیک پُرحجم هستیم.

وی افزود: بخشی از ترافیک ناشی از اجرای عملیات عمرانی در پل فرهنگیان است اما مهمتر از آن طرح تعریض بلوار سرلشگر شهید حسین همدانی است چرا که در بخشی از این مسیر به طول ۲ کیلومتر به علت تسطیح و آسفالت نکردن راه، مسیر باریک شده است.

جمالی ادامه داد: ضرورت آسفالت این قسمت از بلوار سرلشگر شهید حسین همدانی (بلوار فرودگاه) در چند نوبت به شهرداری مکاتبه شده است اما همچنان این طرح کُند پیش می رود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در پایان تأکید کرد: یشتر خودروهای ورودی به شهر همدان متعلق به ساکنان تهران، البرز و خوزستان بود که بیشتر در میدان آرامگاه باباطاهر حضور داشتند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82087
  • دیدگاه‌ها برای کُندی طرح تعریض بلوار شهید همدانی عامل ترافیک در همدان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.