• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
2
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان خبر داد:

۸۰ روز تا اتمام عملیات احداث پیاده‌راه باباطاهر

  • کد خبر : 215234
  • 10 اردیبهشت 1403 - 10:17
۸۰ روز تا اتمام عملیات احداث پیاده‌راه باباطاهر
شهرداری منطقه 4 همدان از آغاز عملیات اجرایی احداث پیاده‌راه باباطاهر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ احداث  پروژه پیاده راه باباطاهر با هدف ارتقای ظرفیت‌های گردشگری و زیباسازی محیط شهری در خیابان باباطاهر، یکی از خیابان‌های تاریخی و پرتردد همدان، اجرا می‌شود.

علی طهماسبیان در این باره گفت: کارفرمای این پروژه شهرداری منطقه ۴، پیمانکار آن شرکت سازه نیرو کوهیار و نظارت عالیه بر عهده معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان است.”

وی افزود: دانشگاه بوعلی سینا مطالعات و تحقیقات لازم را برای این پروژه انجام داده و بر اساس این مطالعات، طرحی برای احداث پیاده‌راهی در این خیابان با لحاظ ظرفیت‌های گردشگری آن ارائه شده است.

 پیاده‌راه باباطاهر همدان با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار احداث می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت:طبق این طرح، سیم‌های برق در کف پیاده‌راه‌ها تعبیه خواهد شد و عملیات اجرایی پروژه ظرف ۸۰ روز به پایان خواهد رسید.

گفتنی است که احداث پیاده‌راه باباطاهر، یکی از پروژه‌های مهم در راستای توسعه گردشگری در شهر همدان است. این پروژه با ایجاد فضایی امن و زیبا برای پیاده‌روی، به جذب گردشگران بیشتر به این شهر تاریخی کمک خواهد کرد.

همچنین این پروژه در راستای طرح جامع پیاده‌راه‌های شهر همدان اجرا می‌شود که هدف از آن، تبدیل برخی از خیابان‌های پرتردد به پیاده‌راه و ایجاد فضایی مناسب برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است.

 

انتهای خبر/الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215234
  • دیدگاه‌ها برای ۸۰ روز تا اتمام عملیات احداث پیاده‌راه باباطاهر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.