• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

مدرسه «راهیان کوثر» علاوه بر آموزش در مسائل تربیتی سرآمد است

  • کد خبر : 215310
  • 11 اردیبهشت 1403 - 12:44
مدرسه «راهیان کوثر» علاوه بر آموزش در مسائل تربیتی سرآمد است
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برنامه‌های سپاه در هفته معلم، از جمله دیدار با فرهنگیان در 5 مدرسه، گفت: معلمان کادر آینده انقلاب هستند و باید از آنها تجلیل شود، همچنین از برگزاری همایش بزرگ معلمان در سالن ابن سینا با حضور همه اقشار آموزش در سطح استان خبر داد.

سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛با تبریک هفته معلم به همه معلمان، دبیران، اساتید و همه کسانی که برای قشر جوان و نوجوان زحمت می‌کشند گفت:معلمان کادر آینده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند جا دارد از طرف سپاه شهرستان همدان به همه معلمان تبریک عرض کنم.

همکاری سپاه و آموزش و پرورش در تجلیل از مقام معلم

وی ادامه داد: برنامه‌های خوبی را در نظر گرفتیم و سعی شده تقدیر ناقابلی از همه معلمان سطح شهرستان صورت گیرد، هم از طرف سپاه ناحیه و آموزش و پرورش در ناحیه ۱ ناحیه، البته اداره کل اموزش و پرورش استان همدان نیز کمک‌های خوبی را انجام دادند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه سعی شده در هفته پاسداشت مقام معلم  در تعدادی از مدارس به صورت نمادین حضور پیدا کنیم افزود:  علاوه بر حضور در کلاس‌ها و  آشنایی نزدیک با معلمان و دانش‌آموزان، تقدیر و تشکری از مدیران و معلمان داشته باشیم.

دیدار نمادین فرمانده سپاه همدان از مدارس در هفته معلم

حسینی با بیان اینکه امروز در ناحیه یک حدود ۵ الی ۶ مدرسه را سر کشی خواهیم کرد ادامه داد:فردا سرکشی از مدارس ناحیه ۲ را در دستور کار داریم و روز پنجشنبه همایش بزرگ معلمان در سالن ابن سینا با حضور همه اقشار آموزش در سطح استان خواهیم داشت و از معلمان نمونه تقدیر ویژه به عمل می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و تربیت رکن اصلی مدارس است گفت: مدرسه «راهیان کوثر» از مدارس خوب است که علاوه بر بحث آموزشی در مراتب فرهنگی و اخلاقی اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش ما هم پشتیبانی از مدرسه نمونه راهیان کوثر است.

 

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215310
  • دیدگاه‌ها برای مدرسه «راهیان کوثر» علاوه بر آموزش در مسائل تربیتی سرآمد است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.