• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2
شمع محبت در منزل مادر شهیده مظلومیان روشن شد؛

تجلیل از مادران شهدا، گامی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

  • کد خبر : 215318
  • 11 اردیبهشت 1403 - 13:38
تجلیل از مادران شهدا، گامی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
در آستانه روز معلم، گروهی از مسئولان و مردم به منزل شهید مولوده مظلومیان رفتند و با مادر این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار صمیمانه، از صبر، ایثار و فداکاری مادر شهید مظلومیان تجلیل شد و مقام شامخ شهدا گرامی داشته شد.

محمد ساده‌دل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، با عرض تبریک به همکاران فرهنگی گفت: برنامه های ویژه جهت بزرگداشت مقام معلم در ناحیه ۱ در نظر گرفته شده است.
سرپرست اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به برنامه های هفته معلم گفت: بازدید از مدارس و دیدار با فرهنگیان و تقدیر و تشکر از معلمان از جمله برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه امروز به اتفاق فرمانده ناحیه سپاه همدان از ۵ مدرسه بازدید به عمل آمد، ادامه داد: از همکاران بازنشسته تقدیر و معلم هایی که در قید حیات نیستند از خانواده های آن دلجویی و تقدیر شد.

ساده دل افزود: روز گذشته به همراه مدیر کل آموزش و پرورش، رسول شیدایی به منزل شهیده مولوده مظلومیان بودیم و از مادر این شهیده تجلیل به عمل آمد.

سرپرست اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان همدان در پایان اظهار کرد: برنامه های متمرکزی جهت همکاران فرهنگی ناحیه در نظر گرفته شده است.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215318
  • دیدگاه‌ها برای تجلیل از مادران شهدا، گامی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.