• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

کشف ۱۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس اسدآباد

  • کد خبر : 98969
  • 14 دی 1399 - 13:13
کشف ۱۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس اسدآباد

سرهنگ افشین یاری از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در نتیجه انجام عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان اسدآباد در اواخر هفته گذشته خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی اسدآباد با اشاره به کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان، اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات […]

سرهنگ افشین یاری از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در نتیجه انجام عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان اسدآباد در اواخر هفته گذشته خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی اسدآباد با اشاره به کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان، اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر انتقال موادمخدر با یک دستگاه وانت نیسان از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان به استان های غربی، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از کار اطلاعاتی و رصد محور تردد قاچاقچیان، هماهنگی قضایی لازم انجام شد و اکیپ های مجرب پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان اسدآباد به منظور توقیف خودروی مورد نظر و دستگیری سوداگران مرگ به محور اسدآباد به کنگاور عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی اسدآباد ادامه داد: مأموران با مشاهده نیسان وانت موصوف، با تدابیر مناسب پلیسی آن را متوقف کردند و ضمن دستگیری راننده و سرنشین آن، در بازرسی از خودرو موفق به کشف دو بسته موادمخدر از نوع تریاک با لفافه به مقدار ۱۰ کیلوگرم شدند.

وی با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ و تشکیل پرونده یادآور شد: قاچاقچیان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98969
  • دیدگاه‌ها برای کشف ۱۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.